تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820588875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امنيت سرمايه‌گذاري با خانه مسافر در خطر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۱۴ب.ظ)
رئيس جامعه هتلداران گيلان: امنيت سرمايه‌گذاري با خانه مسافر در خطر است رئيس جامعه هتلداران گيلان اظهار داشت: با اجراي طرح هايي چون مسافر کاشانه و خانه مسافر امنيت سرمايه‌گذاري در استان گيلان به خطر افتاده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ حسن مهرور اصلي، که گلايه‌هاي زيادي از سياست‌ها و شرايط کنوني صنعت گردشگري دارد، گفت:« با اجراي اين طرح قرار بود تا سرريز هتل‌ها و مراکز اقامتي رسمي به اين خانه‌ها هدايت شوند. درحالي‌که الآن برعکس شده هتلداران بايد منتظر باشند تا سرريز اين خانه‌‌ها به هتل‌ها بيايند.»
او بابيان اين مطلب که از شما تقاضا دارم صداي ما را به گوش مسئولان برسانيد، معاونت گردشگري کشور را خطاب قرارداد و گفت:« من از آقاي رحماني موحد سؤال مي‌کنم؛ چرا سازمان از طرحي حمايت مي‌کند که به صنعت هتلداري آسيب مي‌زند.»
مهرور اصلي اضافه کرد:« آقاي رحماني موحد، مسافر کاشانه‌ها بلاي جان سرمايه‌گذاران شده است. آن‌ها نمي‌دانند سرمايه‌اي که در اين بخش گذاشته‌اند به چه دردي مي‌خورد. اين طرح موجبات ورشکستگي هتل‌هاي گيلان است و شما بايد در اين رابطه جوابگو باشد.»
به گفته رئيس جامعه هتلداران گيلان؛ در اين استان 3 هزار و 300 واحد گردشگري وجود دارد. او که معتقد است، با اين تعداد واحد، نيازي به فعاليت مسافر کاشانه يا خانه مسافرها نيست، درعين‌حال تأکيد دارد:« اگر خانه مسافر سليقه و خواست مردم است، بايد بر اساس شرايط و ضوابط خاصي وجود داشته باشد.»
او با تأکيد بر اين مطلب که ما با طرح خانه مسافر مخالف نيستيم مشروط بر اين‌که اين طرح زير نظر جامعه هتلداران گيلان اجرا شود، گفت:« تعداد خانه مسافرها بايد بر اساس نيازي که در استان وجود دارد، باشد.»
مهرور اصلي بابيان اين مطلب که در سالي که آقا فرموده سال اقتصاد مقاومتي متأسفانه سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري که متولي ماست و بايد حافظ منافع ما باشد، توجهي به بخش خصوصي ندارد، تصريح داشت:« ما بازوان اجرايي دولت هستيم، اين ما هستيم که ارزش‌افزوده مي‌دهيم. کجاي دنيا رسم است که تيشه به ريشه کسي که کمک‌حال دولت است بزنند.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن