تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821209742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم‌ترين فاکتور کرمانشاه براي سرمايه‌گذاري، امنيت آن است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ اسفند ۱۳۹۳ (۱۸:۴۵ب.ظ)
معاون عمراني استانداري: مهم‌ترين فاکتور کرمانشاه براي سرمايه‌گذاري، امنيت آن است معاون عمراني استانداري گفت: مهم‌ترين فاکتور کرمانشاه براي سرمايه‌گذاري، امنيت آن است.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ نيک کردار معاون امور عمراني استانداري در همايش «پنجره واحد و افق سرمايه‌گذاري استان کرمانشاه» که با حضور استاندار، معاونين استاندار، مديران دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط و جمع کثيري از سرمايه‌گذاران و صاحبان صنايع کشور در سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد، به شرايط و تسهيلات در نظر گرفته‌شده جهت جذب سرمايه‌گذار در استان اشاره کرد و گفت:يکي از مزيت‌هاي کرمانشاه داشتن فرودگاه بين‌المللي است که صدور ويزا هم در آن انجام مي‌شود و نيز خط راه آهني که بخشي از قطعه سراسر شرق آسيا به غرب آن است سال آينده به کرمانشاه خواهد رسيد که به خسروي و سپس بغداد وصل خواهد شد.
وي بزرگراه‌هاي استان را نيز از ديگر مزاياي سرمايه‌گذاري در استان ذکر کرد و افزود:بزرگراه کربلا از کنگاور تا قصر شيرين و خسروي مي‌تواند نقش عمده‌اي در ترانزيت و صدور کالا به کشورهاي همسايه داشته باشد.
نيک کردار گفت: درزمينهٔ ساخت هتل و مجتمع‌هاي اداري و تجاري در بافت‌هاي فرسوده تصميم گرفتيم که هزينه صدور پروانه براي سرمايه‌گذاران صفر باشد و در مراحل بعد نيز حمايت‌هاي لازم را به عمل خواهيم آورد.
وي اثر باستاني بيستون رامکاني مناسب براي سرمايه‌گذاري ذکر کرد و عنوان داشت:بيستون يکي از آثار است که به ثبت جهاني رسيده و در اين راه دو هزار ميليارد براي سرمايه‌گذاري در اين مکان تصويب‌شده که يکي از برنامه جدي مديريت استان در خصوص تحول در عرصه گردشگري است، همچنين تله‌کابين طاق‌بستان که شرايط بسيار مطلوبي براي سرمايه‌گذاري دارد مي‌تواند به يک فرصت سودآور تبديل شود.
معاون عمراني استانداري گفت: يکي از مهم‌ترين فاکتورهاي کرمانشاه براي سرمايه‌گذاري ،امنيت آن است که در رده‌بندي انجام‌شده در بين استان‌هاي کشور در رده هفتم امنيت کشور قرار دارد که مقوله‌اي بسيار حساس و مهم است
نيک کردار در پايان گفت: يکي از ايراداتي که بر ما وارد است اين است که نتوانسته‌ايم قابليت‌هاي سرمايه‌گذاري استان را به سرمايه‌گذاران معرفي کنيم ولي اميدواريم که پنجره واحد بتواند اين خلأ را پر کند و معرفي خوبي ازآنچه در اين استان موجود است داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن