تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815047648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان تعاون روستايي خوزستان: در سال جاري بيش از 171 ميليون كيلوگرم آرد بين روستاييان و عشاير استان توزيع مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رئيس سازمان تعاون روستايي خوزستان: در سال جاري بيش از 171 ميليون كيلوگرم آرد بين روستاييان و عشاير استان توزيع مي‌شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: اقتصاد و بازرگاني

رئيس سازمان تعاون روستايي خوزستان گفت: در سال گذشته 183 هزار تن آرد بين روستاييان و عشاير استان توزيع شده است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ هرمز خواجوي توضيح داد: اين ميزان آرد از طريق 314 فروشگاه در 22 شهرستان استان توزيع شده است.

وي افزود: هم اكنون اتحاديه تعاوني عشايري و اتحاديه تعاوني روستايي با همكاري يكديگر كار توزيع آرد را بين 120 هزار عشاير انجام مي‌دهند.

رئيس سازمان تعاون روستايي خوزستان گفت: در سال جاري، 171 ميليون و 95 هزار و 400 كيلوگرم آرد بين يك ميليون و 425 هزار و 795 نفر روستايي و 120 هزار نفر عشاير توزيع خواهد شد.كار توزيع آرد از طريق 121 شركت و 17 اتحاديه در سطح 3 هزار روستا صورت مي‌گيرد.

وي از مكانيزه كردن توزيع آرد در استان خبر داد و افزود: از اواخر سال 86 شبكه تعاون روستايي استان به منظور يكپارچه كردن سيستم توزيع آرد و رعايت عدالت در توزيع و سهميه آرد به نرم افزار توزيع آرد مجهز شد و هم اكنون آرد با كمك سيستم رايانه‌اي بين روستاييان و عشاير استان توزيع مي‌گردد.

انتهاي پيام
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 458]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن