تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805390314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال روزانه 15 / 12 / 1393


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فال روزانه 15 / 12 / 1393










 
 
فال روزانه 15 / 12 / 1393

فروردین

آیا ایده و نظری دارید که می خواهید مطرح کنید؟ این را به یاد داشته باشید انتقاد مخرب با انتقاد سازنده زمین تا آسمان فرق دارد. همیشه پیش از اینکه حرفی رابه زبان بیاورید، به آن و نتایج آن به خوبی فکر کنید. این را به یاد داشته باشید، ممکن است برخی از واژه های شما موجب آسیب روحی  اطرافیان شود. پس بسیار مراقب رفتار و حرف های خود باشید. همکاری های خود را بیشتر کنید. اما عصر هم زودتر از کار به خانه برگردید. با عشقتان برای تفریح و با هم بودن برنامه ریزی کنید. امروز همه انتقادها و منفی ها را دور بریزید و روی مسایل مثبت و سازنده تمرکز کنید.
 
اردیبهشت

مراقب باشید امروز خیلی احساسی نشوید. لازم نیست دوستی به دایره دوستان بیفزایید. بهتر است سوتفاهم هایی که با دوستان دارید را برطرف کنید. البته بسیار مراقب واژه هایی که انتخاب می کنید، باشید. از میزان خیال‌پردازی های خود کم کنید. بیشتر روی واقعیت ها تمرکز داشته باشید. از اینکه مسایل منفی را در ذهن خود بولد کنید، دست بردارید. اگر در دل خودتان حس اضطراب دارید، مراقب باشید آن را به اطرافیان منتقل نکنید.
 
خرداد

امروز صبح خیلی سخت از خواب بیدار می شوید و بسیار هم برایتان سخت است که حالت خواب‌آلودگی را از خود دور کنید. یک کاپوچینو یا قهوه غلیظ درست کنید و بنوشید. امروز این فرصت را دارید تا برای بعدازظهر برنامه تفریحی بریزید و در کنار دوستان یا فرد ورد علاقه تان بهترین لحظه ها را تجربه کنید. در ضمن، می توانید با همکاری دوستان برای پیشبرد بهتر اهداف و کارها تلاش کنید. دور خود را با دوستانی که شاد هستند پر کنید. 
 
تیر

خودتان این را خوب می دانید که نمی توانید برای همه دوستان خود آن طوری باشید که آنها می خواهند. همین مساله در مورد دوستان نیز مصداق دارد. همه آدم های اطراف شما زندگی شخصی خود را دارند و نمی توانند همه وقت و حواس خود را به شما بدهند. بهتر است از این فاز حساس بودن بیرون بیایید. بیشتر وقت خود را با عشقتان سپری کنید. هیچ لزومی ندارد امروز بر تعداد دوستان خود بیفزایید. درست برعکس، بیشتر روی کیفیت ارتباط های خود تمرکز کنید، نه کمیت آنها.

مرداد

امروز صبح سخت از خواب بیدار می شوید اما بعدازظهر اوضاع کاملا فرق خواهد کرد. به جای انکه همه استرس های هفته را با خود مرور کنید و دوباره مضطرب و غمگین شوید، روی برنامه های آینده خود متمرکز شوید. کفش های رقص خود را بپوشید و وارد میدان شوید: شاد باشید و با آهنگ زندگی برقصید. امروز این فرصت را دارید تا در کنار فرد دلخواهتان شادی های زیادی را تجربه کنید. اگر میان شما و دوستان سوتفاهمی وجود دارد، با صحبت آن را برطرف کنید.
 
شهریور

امروز خیلی چیزها دلتان می خواهد. اما قبل از اینکه تقاضایی را به زبان بیاورید، درست به آن فکر کنید و ببینید آیا واقعن می خواهید آن را داشته باشید. امروز خیال می کنید برخی از مشکلات و سوتفاهمام ها را می توانید برطرف کنید، اما وقتی وارد جریان می شوید، می بینید خیلی سخت تر از تصور است. شاید بد نباشد از دیگران در این کار کمک بگیرید. از عشقتان هم می توانید برای بهبود اوضاع زندگی کمک بگیرید.
 
مهر

امروز احتمالا با تصمیمات سختی روبه رو باشید. در ارتباط هایتان مسایلی پیش آمده که نمی دانید دقیقا چطور باید رفتار کرد. از یک طرف می خواهید حرف هایتان را بگویید و از طرفی هم احتمال سوبرداشت وجود دارد. اما روراست بودن همیشه بهترین گزینه است. با حفظ احترام حرف های خود را بیان کنید. بسیار مهم است که به ذهن و قلب خود امروز استراحت دهید. فشارهای فکری، منفی بافی و غمگین بودن را از خود دور کنید. این اعتماد را به خود داشته باشید که می توانید تصمیمات درستی اتخاذ کنید. 

آبان

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید، این حس را دارید شب را با عشقتان خارج از شهر و در یک فضای آرام و ساکت سپری کنید. اما پیش از مطرح کردن این پیشنهاد خوب به حس خود فکر کنید و ببینید آیا واقعا چنین چیزی را می خواهید یا یک حس زودگذر و موقتی است! امروز بعدازظهر می توانید برای آینده خود برنامه های تازه تعیین کنید. با همکاران در مورد تغییر روند کاری صحبت کنید. 

آذر

امروز کفش های رقص را بپوشید و با آهنگ زندگی برقصید و شاد باشید. این فرصت برای شما ایجاد شده تا به بهترین شکل کارهای خود را مدیریت کنید. بعلاوه، با مشورت و صحبت با دیگران یاد می گیرید روش های تازه ای را در زندگی امتحان کنید. با اینکه دوست دارید ارتباط های زیادی داشته باشید اما درست این است که بر کیفیت کارهای خود متمرکز باشید، نه کمیت آن. لازم نیست دوستان بیشتری داشته باشید، با همین دوستان لحظه های خوب و ارزشمندی برای خود بسازید.
   
دی

بدون شک دوست ندارید برای خود دردسر درست کنید. حتی حوصله بحث و مشاجره هم ندارید. اما در عین حال می خواهید حرف هایتان را بگویید و دیگران را از ایده های خود مطلع کنید. امروز در جمع های کاری یا دوستانه حضور داشته باشید و از نقطه نظر بقیه برای ایجاد تغییر در شغل و زندگی شخصی خود استفاده کنید. چشمان خود را باز کنید تا فرصت ها را در هوا بقاپید. اما استرس و افکار منفی را از خود دور کنید.

بهمن

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید، کمی گیج و بی حوصله هستید. خیلی سخت از رختخواب بیرون می آیید و حتی شاید حس گریه کردن داشته بشید. اما اینها برای صبح است و بعدازظهر همه چیز تغییر خواهد کرد. از این روز تعطیل برای شاد بودن در کنار عشقتان استفاده کنید. با او برنامه تفریح و بیرون بگذارید. هیجان و انرژی زیادی داشته باشید و از انرژی های خود اطرافیان استفاده کنید. دوستانی را حس خوب به آنها دارید را دور خود جمع کنید تا همیشه زندگی و افکار مثبتی داشته باشید. 

اسفند

این را به یاد داشته باشید که شادی شما به دیگران وابسته نیست. این بزرگ ترین اشتباهی است که در زندگی دارید. شما با افکار و نگاه خود به زندگی شادی یا غمگین بودن را تعیین می کنید. دوستان خوب بسیار مهم هستند و بهتر هم این است که اطراف خود را با انسان های شاد و خوش بین پر کنید. اما زندگی به آن سادگی که تصور می کنید نیست. در برخی از ارتباط ها باید فاصله را رعایت کرد. با عشقتان برای یک بعدازظهر عالی برنامه ریزی کنید. در کنار او می توانید تصمیمات درست تر و بهتری اتخاذ کنید.













تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن