تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803293750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شاهین‌دژ: دولت‌های غربی را می‌توان با نهادینه‌سازی اقتصاد مقاومتی تحریم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه شاهین‌دژ:
دولت‌های غربی را می‌توان با نهادینه‌سازی اقتصاد مقاومتی تحریم کرد
امام جمعه شاهین‌دژ گفت: اگر کشورهای اروپایی و آمریکایی به دنبال غلبه بر ملت بزرگ ایران اسلامی باشد، با نهادینه‌سازی اقتصاد مقاومتی و مدیریت منابع موجود ما هم به معنای واقعی در عمل و نه شعاری قادر به تحریم این دولت‌ها خواهیم بود.

خبرگزاری فارس: دولت‌های غربی را می‌توان با نهادینه‌سازی اقتصاد مقاومتی تحریم کرد



حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌دژ، اظهار داشت: برای محقق کردن منویات رهبری در زمینه‌های مختلف به ویژه اقتصاد مقاوم و پویا باید بسترهای موردنیاز را از هر لحاظ آماده کرد، به طوری که اقشار مختلف مردم در استان ما در این زمینه باید ایفاگر نقش کلیدی و عمده باشند.
وی با اشاره به فرازهایی از بیانات ارزشمند رهبری در سخنرانی اخیرشان، افزود: اگر کشورهای اروپایی و آمریکایی به دنبال غلبه بر ملت بزرگ ایران اسلامی باشد، با نهادینه‌سازی اقتصاد مقاومتی و مدیریت منابع موجود ما هم به معنای واقعی در عمل و نه شعاری قادر به تحریم این دولت‌ها خواهیم بود.
این مدرس حوزه و دانشگاه ضمن تاکید بر اجرای درست و کامل مولفه‌های اقتصاد مقاومتی از نگاه رهبری، بیان داشت: در این صورت کشورهای غربی را می‌توان در لبه تیغ تحریم قرار داد و به معنای واقعی تنگناهای اقتصادی برای آنها ایجاد کرد، که تصمیم‌سازان کشورمان باید به این موضوع توجه کنند.
باقری با اظهار به اینکه در صورت اذن رهبری و تداوم فشارهای وارده از جانب دشمنان، ملت ما خط لوله گاز را به روی کشورهای اروپایی به راحتی مسدود خواهد کرد، ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با در نظر گرفتن نیاز غرب به نفت و گاز کشورمان به راحتی آنها را تحریم می‌کنیم.
امام جمعه شاهین‌دژ لازمه جامه عمل پوشاندن به این موضوع را داشتن مدیرت درست و مطابق با مقتضیات روز در کشور دانست، خاطرنشان کرد: تنها با مدیریت عالمانه و بهره‌برداری از ظرفیت‌ نهفته در کشورمان به چنین موقعیت و جایگاه ارزنده دست پیدا می‌کنیم، که در این زمینه علاوه بر مسئولان یکایک مردم و خانواده‌ها نیز باید ایفاگر نقش عمده باشند.
این مدرس حوزه و دانشگاه بر ضرورت مقابله با معضل‌های اقتصادی به ویژه واردات و قاچاق کالا تاکید کرد و گفت: در زمینه‌های فوق همچنان رهبری دغدغه جدی دارند، چرا که در این راستا اقدامات چندان موثر و قابل قبولی برای ریشه‌کن‌سازی این معضل‌ها از طرف مسئولان انجام نگرفته است.
وی اقدامات انجام گرفته در این زمینه را ناچیز ارزیابی کرد، افزود: تحلیل‌گران اقتصادی این طور تحلیل و نتیجه‌گیری می‌کنند، بازار حاکم بر اقتصاد کشور تا حدودی مبتنی بر دلالی و قاچاق است، حال آنکه باید برای حمایت از تولید داخلی و گسترش دامنه فعالیت واحدهای تولیدی بومی گام برداشت.
رئیس حوزه‌های علمیه شاهین‌دژ بر ضرورت نهادینه‌سازی مولفه‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه اسلامی از جمله آذربایجان غربی تاکید کرد، اظهار داشت: در نتیجه حرکت به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی، با دسترنج خودمان هزینه، سرمایه‌گذاری، تولید و استفاده بهینه خواهیم کرد.
باقری استفاده از اجناس و تولیدات خارجی را مغایر با اقتصاد مقاومتی دانست، گفت: رهبری به طور مجدد بر ضرورت نهادینه‌سازی و عملیاتی کردن سیاست‌ اقتصاد مقاومتی تاکید کرده‌اند، که این نشان‌دهنده کوتاهی مسئولان در این زمینه است.
امام جمعه شاهین‌دژ لازمه تحریم دولت‌های قدرتمند دیگر توسط ایران را مدیریت بهینه داخل کشور دانست، افزود: بزرگترین معادن و ذخیره‌گاه‌های زیرزمینی نفت و گاز در ید قدرت ملت بزرگ ما قرار دارد، با این اوصاف می‌توان با مدیریت درست منابع موجود کلید اقتصاد جهان را در دست گرفت.
انتهای پیام/61011/ع30

93/12/14 - 20:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن