تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821239811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحصیل 70 هزار طلبه خواهر در 467 مدرسه دینی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تحصیل 70 هزار طلبه خواهر در 467 مدرسه دینی
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نزدیک به 70 هزار طلبه در کل کشور مشغول به تحصیل بوده که همه این طلاب، سپاه عظیم علمی –فرهنگی را در برابر تهاجم دشمن هستند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی در مراسم تکریم و معارفه معاونین جدید حوزه های علمیه خواهران گفت: امروز به حول و قوه الهی حوزه های علمیه به جایگاهی از علم و دانش افزایی رسیده که توانسته گام های موثری در مقابله با هجمه دشمنان بردارد.


مدیر حوزه‌های علمیه خواهران افزود : اکنون در فضای مجازی 4 هزار طلبه خواهر در حال فعالیت تبلیغی هستند که این فعالیت در هر ماه حدود 4 میلیون بازدید کننده دارد و این امر سرمایه فراوانی برای حوزه‌های علمیه محسوب می شود.


عضو ستاد پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری(مدضلله) و مراجع معظم تقلید، افزود: اکنون در سراسر کشور حدود 70 هزار طلبه در467 واحد آموزشی در حال تحصیل وجود دارد، همچنین حدود 90 طلبه خواهر در چهار سطح فارغ التحصیل شده اند.


مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه یکی از مخاطبان اصلی تهاجم فرهنگی دشمنان، بانوان هستند، افزود:  سپاه عظیم علمی - فرهنگی خواهران که از برکات انقلاب اسلامی است، در صحنه‌های مختلف مشغول مقابله با این تهاجم فرهنگی دشمنان هستند.


حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی تصریح کرد: طی این سالها 12 هزار نفر از طلاب خواهر وارد آموزش پرورش شده و بیش از 600 هزار فرصت تبلیغی ایجاد کرده‌اند که هر مدرسه علمیه برای ما ضمن واحد آموزشی بودن، کانونی برای نشر معارف و تربیت است.


وی در ادامه گفت: 29 هزار خواهر طلبه در آموزش و پرورش داریم که به مشاوره، بیان احکام و تبلیغ می‌پردازند، ولی باز هم این حضور کم است، چون حوزه علمیه خواهران ظرفیت پذیرش افراد بیشتری را داشته و توانایی های فراوانی برای امر تبلیغ دارند که باید از آنها بهره گرفت.


حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی در پایان گفت: در استان‌های که مذاهب مختلفی وجود دارد، درب حوزه‌‌های علمیه خواهران به روی همه خواهران با هر مذهبی باز بوده و می‌توانند از آن بهره گیرند.


انتهای پیام/





اخبار مرتبط

ازانتشار22ترجمه قرآنی درجهان تا وجود 6هزار پرونده تعرض به موقوفات در محاکم قضائی کشور
برگزاری اولین المپیاد فلسفه با حضور 300 طلبه




۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن