تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799142988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند کتاب داستانی تازه منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۹




1425459301131_8.jpg

چند کتاب داستانی تازه منتشر شد. به گزارش خبرنگار ادبیات و نشر ایسنا، رمان «اولین تماس تلفنی از بهشت» نوشته میچ آلبوم با ترجمه شیرین معتمدی به چاپ رسیده است. یادداشت پشت جلد کتاب: «صداها... صدایی که دیگر نمی‌شنویم، عزیز از دست‌رفته‌ای که سخت دلتنگش هستیم و به ناگاه زنگ تلفن و صدای او! میچ آلبوم در آخرین کتابش «اولین تماس تلفنی از بهشت» درباره تماس‌های شگفت‌انگیزی می‌نویسد از دنیای مردگان در شهر کوچکی به نام کلدواتر، بهت و باور مردم در این اتفاق و روایت موازی داستان سالیوان‌ هاردینگ و شک و کنکاش او در یافتن منشأ این صداها. در این کتاب با سالیوان همراه می‌شویم برای پاسخ سوالی که شاید همیشه همراه بشر بوده و هست، زندگی دنیای دیگر، و می‌دانیم همیشه صدایی هست. ما صدا می‌زنیم و او جواب می‌دهد.» «اولین تماس تلفنی از بهشت» در 356 صفحه، با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 17 هزار و 500 تومان در انتشارات مروارید به چاپ رسیده است.

کتاب

** مجموعه داستان «عکس‌های فوری» نوشته سهیلا بسکی با داستان‌های کوتاهی همچون پیشکار، تاجر شیرازی، آیینه، راهنمای دفتر املاک، قاضی، گربه، بازار تهران، خیابان‌های منوچهری، لاله‌زار، تاکسی تلفنی، باجه بلیت‌فروشی، گورستان بهشت زهرا، منجیل، زواره و جاده تهران -رشت همراه است. در معرفی این کتاب عنوان شده است: «آن‌چه می‌خوانید مجموعه‌ای از تصاویر تک‌چهره‌هاست که در کادری در یک لحظه و در یک زمینه ثابت شده‌اند! گاهی هم تصویرهای جمعی است با چهر‌هایی که دیگر نیستند، در حاصل جمع ناپدیده شده‌اند؛ و گاه نیز فقط طبیعت و منظره است، در یک لحظه، که چهره انسانی هم در آن جزیی از زمینه،‌ از طبیعت است.» «عکس‌های فوری» در 135 صفحه، با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 7000 تومان در انتشارات ققنوس منتشر شده است.

کتاب

** کتاب «روژی‌یار» نوشته فریده خرمی در 128 صفحه، با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 6000 تومان در انتشارات هیلا به چاپ رسیده است. از متن کتاب: «پدرم کلک زده بود. اسمم را روژی‌یار گذاشته بود تا عذاب وجدان نداشته باشد. آخر پدرم از آن‌هایی بود که خیال می‌کنند فقط عشقی حقیقی است که ماندگار باشد؛ آن‌هایی که زمان براشان مثل پول مهم است. حتی مهم‌تر از پول. حسابش را هر روز نگه می‌دارند؛ مثل پول شمردن از شمردن زمان لذت می‌برند. پدر خیال می‌کرد اگر روژی‌یار را فراموش کند گناه بزرگی کرده است. نمی‌دانستم از چه می‌ترسد. شاید از این می‌ترسید که بخت یا فرصت تجربه عشقی همان‌قدر بزرگ و شورانگیز را نداشته باشد، برای همین دودستی چسبیده بود به آن گذشته مرده.»

کتاب

** رمان «بی‌نامی» نوشته غلامرضا احمدخانی در 174 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 11 هزار و 500 تومان در انتشارات روزنه به چاپ رسیده است. یادداشت پشت جلد کتاب: «نیروهای دشمن به اشتباه فکر می‌کنند که من هم‌رزمانم را کشته‌ام، به همین خاطر مثل اسرای جنگی با من رفتار نمی‌کنند. اصلا حال خوبی ندارم. از چشم‌های باز نفر جلویی می‌ترسم. طوری نگاهم می‌کند انگار گناه بزرگی مرتکب شده‌ام، گناهی که باید تقاصش را به بدترین شکل ممکن پس بدهم. فرمانده دشمن به طرفم می‌آید. لبخندی می‌زند و به زبان خودشان چیزهایی می‌گوید. کمکم می‌کند بلند شوم. برای آخرین‌بار نگاهی به افراد گروه می‌اندازم. انگار همگی آرام خوابیده‌اند، خوابی شیرین که باید سال‌ها حسرت یک لحظه‌اش را داشته باشم.»

کتاب

انتهای پیام
کد خبرنگار:







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن