تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821162279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطهري: ما از عمر عبدالرحمان بهتريم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مطهری: ما از عمر عبدالرحمان بهتریم
ارسلان مطهري که بارها با زدن گل هاي سه امتيازي به کمک نفت‌تهران آمده، دوست دارد فردا در ديدار حساس تيمش با العين امارات اين کار را انجام دهد.

به گزارش "ورزش سه"، مطهری در مورد دیدار با العین گفت: بازی خیلی سختی داریم چون حریف مهره های کلیدی زیادی دارد و بهتر از الجیش بازی می‌ کند و از لحاظ بدنی بهتر از الجیش هستند، اما بچه های ما چیزی کمتر از آنها ندارند. تمام سعی مان این است که سه امتیازی که بازی قبل از دستش دادیم را جبران کنیم. در این امر به حضور هواداران نیاز داریم تا بتوانند فشار را از روی ما کم کنند و ما خیلی راحت تر بازی کنیم.

او در مورد اینکه چگونه می‌ خواهند عمر عبدالرحمان را مهار کنند، ادامه داد: ما از نظر کیفیت بازی چیزی کمتر از عمر عبدالرحمان نداریم در ضمن این بازیکن فانتزی باز است و در جنگ ها شرکت نمی‌ کند و این یک نمره منفی برای اوست. در ضمن در مقابل عبدالرحمان بازیکنان خوبی چون کوروشی، کامیابی نیا و عزتی را داریم. مهار کردن او کار سختی نیست. ما تمام تمرکزمان را برای این بازی گذاشته ایم، از طرفی عبدالرحمان تنهایی نمی‌ تواند کاری انجام بدهد و تیم ما خیلی بهتر از العین است. اگر آنها 3، 4 بازیکن تاثیرگذار دارند، کل 18 نفره مان تاثیرگذار هستند. فوتبال یک بازی گروهی است و ما می‌ توانیم راحت کارمان را انجام دهیم.

هنگامی که از مطهری سوال شد باز هم می‌ تواند برای نفت گل 3 امتیازی بزند یا خیر افزود: تمام تمرکزم را برای گل زدن می‌ گذارم چون اولین اولویت هر تیمی برای گلزنی فورواردهای آن هستند. اول تلاش می‌ کنم که در ترکیب باشم بعد اگر شد گل بزنم چون زیاد هم برایم فرقی نمی‌کند، خودم توپ را وارد دروازه حریف کنم یا هم تیمی چون در آخر موفقیت نفت مهم است.



1393/12/11 19:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن