تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801704733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمدرضا شفیعی در گفت‌وگو با فارس: «ماهی سیاه کوچولو» می‌تواند تنوع اکران نوروز 94 باشد/ آمادگی فیلم اسماعیلی برای اکران در عید


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: محمدرضا شفیعی در گفت‌وگو با فارس:
«ماهی سیاه کوچولو» می‌تواند تنوع اکران نوروز 94 باشد/ آمادگی فیلم اسماعیلی برای اکران در عید
تهیه کننده فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» درباره اکران این فیلم در نوروز 94 گفت: به نظر من «ماهی سیاه کوچولو» می‌تواند تنوع اکران نوروز 94 باشد.

خبرگزاری فارس: «ماهی سیاه کوچولو» می‌تواند تنوع اکران نوروز 94 باشد/ آمادگی فیلم اسماعیلی برای اکران در عید



محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره اکران این فیلم در نوروز 94 گفت: به هر حال فیلم‌هایی که از آنها به عنوان متقاضیان اکران نوروز نام برده می‌شود فیلم‌های آپارتمانی و شهری هستند و به نظرم  ایجاد یک تنوع بصری و محتوایی بین این آثار می‌تواند به اکران نوروز کمک کند و باعث جذب مخاطب سینما شود.

وی افزود: به نظر من «ماهی سیاه کوچولو» می‌تواند تنوع اکران نوروز 94 باشد. شفیعی با اشاره به آماده بودن فیلم برای اکران گفت:‌ تبلیغات، آگهی‌ها و تیزرها و تبلیغات فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» آماده است و منتظر صدور رای قطعی شورای صنفی نمایش برای اکران این فیلم در نوروز 94 هستیم. این تهیه‌کننده سینما در پاسخ به این سوال که آیا نسخه اکران عمومی «ماهی سیاه کوچولو» با نسخه جشنواره فیلم فجر متفاوت است،‌گفت: فیلم را به شورای صدور پروانه نمایش ارسال کردیم اما هنوز از سوی این شورا نظر کتبی مبنی بر اصلاح فیلم دریافت نکردیم.

بنابر این گزارش فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو»  اولین فیلم بلند مجید اسماعیلی است که تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا شفیعی بر عهده دارد و این فیلم در بخش «نگاه نو» سی‌و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.
مریلا زارعی، مصطفی زمانی و همایون ارشادی ایفاگر نقش‌های اصلی فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» هستند و بازیگرانی چون جمشید گرگین، یاسمن معاوی و قاسم یوردخانی نیز در این فیلم سینمایی حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم که در دهه 60 می گذرد آمده است: اگر ناگهان پرنده ها به پرواز درآمدند، یعنی دشمن پشت بوته هاست اما اگر پرنده ای پرید شاید پی دانه ای می رود. جنگجویان خطاکار تنها به پیروزی فکر می کنند پس بدیهی است که به سمت هر جنبشی پشت بوته ها یورش می برند اما جنگجویان خردمند که حواس، درک و عکس العمل شان را یکپارچه کرده اند تفاوت پروازهای دسته جمعی و تنها را می دانند. آنها آگاهی بر نشانه ها را طی آموختن «آیین دلاوری» زیست کرده و می دانند موقعیت پس از پیروزی مهم است نه پیروز شدن. عوامل فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» عبارتند از: تهیه کننده: محمدرضا شفیعی، فیلمنامه نویس: علی طالب آبادی، مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی، صدابردار: حسین بشاش، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی فرد، صداگذار: محمود موسوی نژاد، تدوین: خشایار موحدیان، سودابه سعید نیا، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: امیر عبدی، جلوه های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، دستیار تهیه کننده: سعید پروینی، منشی صحنه: شروین دیدنده، عکاس: محمد حسن سعادت هندی، مدیر روابط عمومی: مهسا همتی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.
  انتهای پیام/
لینک را کپی کنید


93/12/11 - 10:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن