تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802919109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بقاع متبرکه، مرکز ديانت و سياست مردم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۳۵ق.ظ)
معاون استاندار قم: بقاع متبرکه، مرکز ديانت و سياست مردم هستند معاون استاندار قم گفت: مردم بقاع متبرکه را بايد به عنوان مرکز ديانت و سياست بشناسند و روحانيت نيز در اين بقاع متبرکه علاوه بر احکام و مطالب ديني به شرايط امروز نظام نيز بپردازند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مهندس يونس عالي پور در هم انديشي طرح نوروزي آرامش بهاري و سوگواري ياس نبوي درقم با بيان اينکه نوروز امسال، نوروز فاطمي است و تلاقي بسيار خوبي با ايام فاطميه پيدا کرده است گفت: مردم کشور ما ارادت خاصي نسبت به بقاع متبرکه دارند و در سراسر کشور خود را به اين بقاع متبرکه مي‌رسانند.
وي بيان کرد: مردم و جوانان ما حتي براي لحظات شاد خود به اين امامزاده‌ها پناه مي برند و اين وظيفه ما مسئولين را نيز سنگين تر مي‌کند.
معاون استاندار قم در امور زائرين تصريح کرد: انتظار داريم که در کنار همه فعاليت‌هايي که در سال‌هاي قبل انجام شده است؛ اقدامات ديگري نيز انجام شود که همه مردم در کنار بقاع متبرکه سال خود را تحويل کنند.
وي با بيان اينکه بايد در اين اماکن خوراک فرهنگي مردم و جوانان را فراهم کنيم و هيچ جايي به اندازه قم نمي‌تواند اين کار را انجام دهد گفت: يک هم صدايي الهي و سياسي و هم صدايي براي اينکه به وحدت ملي برسيم بايد از قم شروع شود.
عالي پور با اشاره به اينکه به دستور استاندار قم همه ادارات در ايام نوروزي در اختيار مردم هستند ادامه داد: شهر قم ظرفيت بسيار بالايي دارد و مي‌تواند با برنامه‌ريزي انجام شده اين خوراک فرهنگي را فراهم کند.
وي با بيان اينکه در ايام نوروز نماز جماعت در بقاع فرهنگي انجام مي‌شود گفت: خيرين بسياري به ما مراجعه مي‌کنند و تقاضاي کمک به اين بقاع در اين ايام و پذيرايي از مردم را دارند و ما بايد اين خيرين را ساماندهي کنيم.
معاون استاندار قم با بيان اينکه در زيباسازي بقاع متبرکه بسيار تاکيد شده است و زوار انتظار يک مکان متناسب را دارند تصريح کرد: اين بقاع مي‌تواند دوره‌هاي کوتاه مدتي را در اين ايام براي زوار برگزار کند و از خادمين درخواست برخورد خوشي را در اين ايام داريم که مي‌تواند تأثيرات مثبتي نيز داشته باشد.
وي عنوان کرد: مردم بقاع متبرکه را بايد به عنوان مرکز ديانت و سياست بشناسند و روحانيت نيز بايد در اين بقاع متبرکه علاوه بر مطالب معارفي و ديني به شرايط امروز نظام نيز توجه کنند.
عالي پور با اشاره به اينکه طبق آمار حدود 6 ميليون نفر به قم مراجعه مي‌کنند و ما بايد از اين ظرفيت براي ترويج افکار امام(ره) و اسلام استفاده کنيم گفت: در معاونت استانداري اين آمادگي را داريم که فضا را به گونه‌اي فراهم کنيم که مردم بيش از يک بار به قم مراجعه کنند.
وي با بيان اينکه شهر قم بايد برنامه‌ريزي کند که به شبهات ديني پاسخ دهد ابراز داشت: ما آمادگي داريم که با همراهي همه دستگاه‌هاي فرهنگي نداي انقلاب و اسلام را ترويج کنيم و براي مقابله با فتنه‌هايي که در جامعه زياد هستند تلاش کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن