تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پتانسیل ورزش بانوان هرمزگان را به نمایش گذاشتیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش هرمزگان:


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ورزش هرمزگان-خبر ورزشی،سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری بندرعباس گفت: عدم در اختیار داشتن تمامی بازیکنانم در دیدار برابر ذوب آهن سکوی دومی مان را به سومی تبدیل کرد.

رضوان باقری افزود: در فصل جاری شاهد رقابت های سخت و فشرده ای بدویم که تمامی تیم ها با قدرت وارد مسابقات شده و برای رفتن بر روی سکو برنامه ریزی کرده بودند.

وی با بیان اینکه هرکسی دوست دارد به خوشرنگترین مدال دست یابد، بیان کرد: از ابتدای فصل کارمان را با قدرت آغاز کردیم که خوشبختانه حمایت های شهردار و مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرعباس باعث شد تا حضوری درخشان داشته باشیم اما رفته رفته برخی مشکلات و مصدومیت بازیکنان باعث شد تا نتوانیم به رتبه ای بهتر از سومی دست یابیم.

باقری در خصوص دیدار پایانی برابر ذوب آهن و از دست دادن رتبه دومی، خاطرنشان کرد: در دیدار برابر ذوب آهن تمامی بازیکنانم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتم و همین موضوع باعث شد تا به بازیکنان جوانتر فرصت بازی برسد و همین موضوع عامل شکستمان برابر ذوب آهن شد تا سکوی دومی را از دست دهیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری بندرعباس در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت های مسئولان باشگاه شهرداری بندرعباس در فصل آتی بتوانیم به رتبه ای بهتر از سومی دست یابیم تا شایستگی های ورزشکاران بانوان هرمزگانی را به رخ همگان بکشانیم.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۰ اسفند





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش هرمزگان]
[مشاهده در: www.varzeshehormozgan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن