تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لادروپ: پرسپولیس در شروع لیگ قهرمانان می‌تواند نمایش خوبی ارائه دهد/ قصد داریم در ورزشگاه آزادی سنت شکنی کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
لادروپ: پرسپولیس در شروع لیگ قهرمانان می‌تواند نمایش خوبی ارائه دهد/ قصد داریم در ورزشگاه آزادی سنت شکنی کنیم
سرمربی تیم فوتبال لخویا قطر در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: در ابتدا خوشحالیم که در ایران هستیم و منتظریم بازی شروع شود.

لادروپ: پرسپولیس در شروع لیگ قهرمانان می‌تواند نمایش خوبی ارائه دهد/ قصد داریم در ورزشگاه آزادی سنت شکنی کنیم
 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ لادروپ در مورد میزان شناختش از پرسپولیس گفت: همه ایرانی‌ها انتظار دارند که پرسپولیس فردا برنده شود. با احترام می‌گویم که این تیم در لیگ بر‌تر عملکرد خوبی نداشته، اما براساس تجربیاتم باید بگویم که این تیم با وجود عدم نتیجه گیری می‌تواند در لیگ‌های دیگر موفق باشد.  
 
وی در مورد شناخت کلی‌اش از فوتبال ایران عنوان کرد: اگر بخواهم صادقانه بگویم از تیم ملی ایران نسبت به تیم‌های دیگر این کشور شناخت بیشتری دارم، البته ۳_۴ بازی از ایران را هم دیدم.  
 
سرمربی لخویا در مورد هواداران بیشمار پرسپولیس گفت: پرسپولیس عملکرد خوبی در لیگ بر‌تر نداشته، اما در شروع لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند نمایش خوبی ارائه کند. چند بازیکن در تیم ما هستند که مطمئن نیستم که فردا بازی می‌کنند یا نه! اما ما تلاش می‌کنیم تیمی به میدان بفرستیم که عملکرد خوبی داشته باشد.  
 
وی در مورد وضعیت تیمش در لیگ قطر و اینکه فردا برنده می‌شوند یا نه، گفت: اعتماد به نفس در فوتبال بسیار مهم است و در ۷ روز آینده با صدرنشین قطر و بعد از النصر عربستان بازی می‌کنیم. هفته پیش رو برای ما بسیار مهم و سرنوشت ساز است.  
 
لادروپ در مورد حضورش در لیگ قطر گفت: من در ۲ لیگ مهم اسپانیا و انگلیس مربی بودم، اما همانطور که در زمان بازیکنی در تیم‌های مختلف بازی کردم، دوست درام در جاهای مختلف کسب تجربه کنم. فوتبال یک ورزش جهانی است و سیستم در همه جا یکی است، آسیا را می‌توان با قاره‌های دیگر مقایسه کرد.  
 
وی در مورد اینکه نکات گوشزد کرده به بازیکنانش چه بوده، بیان کرد: دوباره این مطلب را تکرار می‌کنم، پرسپولیس از فرصت به وجود آمده استفاده می‌کند. این تیم با توجه به اینکه فردا ورزشگاه پر از تماشاگر خواهد بود، احتمالا بازی بهتری انجام می‌دهد و در لیگ قهرمانان آسیا هم سطح بالایی دارد.  
 
لادروپ در خصوص عملکرد نامناسب تیم‌های قطری در آسیا، تصریح کرد: این درست است که تیم‌های قطری در بازیهای اخیر موفق نبودند، اما باید امیدوار باشیم و سنت شکنی کنیم تا برخلاف آمار نتیجه بگیریم.  
 
سرمربی لخویا در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم. اگر بخواهم دقیق نکات فنی تیمم را فاش کنم. سعی می‌کنیم مالکیت توپ را در اختیار بگیریم، همیشه سعی می‌کنیم که این کار را انجام دهیم و همه تیم‌ها به دنبال دفاع و حمله هستند.  
 
بازیکنانی داریم که عملکرد مختلفی داشته باشند. تیم ما در بازیهایی که انجام داده عملکرد خوبی داشته است. خیلی خوشحالم که اینجا آمدید و امیدوارم فردا بازی خوبی را ببینید و بهترین تیم برنده بازی شود. 

انتهای پیام/


اخبار مرتبط

نژاد فلاح به اردوی لخویا می رود/ بزرگان لخویا به دنبال دایی و کریمی
پرسپولیس ایران، لخویای قطر/ نفت تهران، پاختاکور ازبکستان
مقابل پرسپولیس با تماشاگران پرشمارش بازی سخت و دشواری داریم
حریف آسیایی پرسپولیس را بهتر بشناسیم




کد خبر: ۵۱۴۱۳۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن