تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819552748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه بررسي فعاليت مرکز آموزش عالي ميراث‌فرهنگي توسط شوراي اداري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۷:۳۲ب.ظ)
ادامه بررسي فعاليت مرکز آموزش عالي ميراث‌فرهنگي توسط شوراي اداري بحث و بررسي درباره احيا و فعاليت مرکز آموزش عالي ميراث فرهنگي به جلسه آينده شوراي اداري موکول شد.
به گزارش خبرگزاري موج، جلسه روز 2 اسفند شوراي عالي اداري با رياست جهانگيري، معاون اول رئيس جمهور، مسعود سلطاني فر معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، محمدحسن طالبيان، معاون ميراث فرهنگي و محمدرضا رحيم زاده، رئيس مرکز آموزش عالي ميراث فرهنگي، تشکيل شد.
در اين جلسه موضوع احيا و بقاي مرکز آموزش عالي ميراث فرهنگي مورد بررسي قرار گرفت و تصميم‌گيري در اين رابطه به جلسه آينده شوراي عالي اداري موکول شد.
محمدرضا رحيم زاده، رئيس مرکز آموزش عالي سازمان، در اين‌ باره توضيح داد: معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در اين جلسه درباره اهميت و نقش مرکز آموزش عالي ميراث فرهنگي در انجام تکاليف حاکميتي سازمان در عرصه‌هاي بين‌المللي و ملي توضيحاتي ارائه کرد.
رحيم زاده ادامه داد: اهميت اين‌گونه مراکز و تجارب مثبت و مؤثر آن‌ها در سطح جهاني و ملي از ديگر موضوعاتي بود که در اين جلسه مورد بحث قرار گرفت.
رئيس مرکز آموزش عالي ميراث فرهنگي تصريح کرد: با توجه به لزوم تبادل‌نظر بيشتر دراين‌باره و براي اطمينان از پرهيز از اقدامات موازي ميان دستگاه‌هاي اجرايي، شورا در خصوص اين مرکز تصميم‌گيري نکرد و مقرر شد که اين موضوع با در نظر گرفتن ابعاد سازماني و ملي و منطقه‌اي آن در دستور جلسهٔ آينده شوراي عالي اداري مورد بحث قرار گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن