تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802575500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ کس رقیب من در موسیقی و نوازندگی ساز نمی‌تواند باشد/ تا ابد پروژه‌های من «سمفونی رومی» نام دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: «حافظ ناظری» در نشست خبری:
هیچ کس رقیب من در موسیقی و نوازندگی ساز نمی‌تواند باشد/ تا ابد پروژه‌های من «سمفونی رومی» نام دارد
«حافظ ناظری» گفت:‌ خدا را شکر می‌کنم نوع موسیقی که انجام می‌دهم شبیه هیچکس نیست و هیچ رقیبی در کاری که می‌سازم وجود ندارد و سازی که من می‌زنم هیچ کس نمی‌زند، آهنگسازی و خوانندگی من شبیه هیچکس نیست.


به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران، صبح امروز نشست خبری حافظ ناظری در خانه موسیقی برگزار شد. 
 
وی در ابتدا گفت: بعد از گذشت یکسال آلبوم ناگفته به صورت کامل منتشر می‌شود، روز گذشته تا 4 صبح در چاپخانه به سر بردم چون می‌خواستم سرکار باشم تا سلایقم برای تولید آلبوم لحاظ شود تا از همه لحاظ کیفیت و قابلیت مورد نظری که برای یک آلبوم در نظر دارم داشته باشد. 
 
ناظری افزود: در موسیقی ایران دوری‌ها و نامهربانی‌هایی که در اهالی هنر وجود دارد نه برای هنرمندان و نه جامعه و نه ایران خوب است، دنیا به ما نگاه می‌کند ما اگر متحد هم باشیم ممکن است نتوانیم در برابر فرهنگ‌های کشورهای دیگر در یک رشته و شاخه‌ای قد علم کنیم و متأسفانه به عنوان آدمی که از بیرون داخل این مجموعه شده‌است می توانم این نقدها را راجع‌به ایران بگویم. 
 
وی درباره مشکلات موسیقی افزود: این تفاوت‌ها و فاصله‌هایی که بین هنرمندان وجود دارد به صلاح ما نیست، تاریخ ثابت کرده که عشق و همبستگی باقی می‌ماند و موسیقی و هنر عشق است. 
 
وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم نوع موسیقی که انجام می‌دهم شبیه هیچکس نیست و هیچ رقیبی در کاری که می‌سازم وجود ندارد و سازی که من می‌زنم هیچ کس نمی‌زند، آهنگسازی و خوانندگی من شبیه هیچکس نیست و از لحاظ شخصیتی ظاهر و طرز تفکرم به هیچ یک از هنرمندان این سرزمین نرفته و امیدوارم موسیقی من شروعی باشد برای پیوندها نه جدائی‌ها و برای دوستی‌ها نه دشمنی‌ها. 
 
این آهنگساز تصریح کرد: اساتید بزرگی که در این مجموعه جمع شده‌اند هیچ وقت سابقه همکاری با موزیسین ایرانی را نداشتند، من از هنرمندان و منتقدان می‌خواهم به اصل کار نگاه کنند و در برابر شایعات موضع گیری نداشته باشند. 
 
وی درباره آلبوم عنوان کرد: آلبوم ناگفته سال گذشته 22 دقیقه‌اش در ایران منتشر شد و چون در آمریکا و دنیا به صورت کامل منتشر می‌شد نام آن را در ایران به عنوان «بعد یازدهم» منتشر کردیم؛


ناظری افزود: ما 4 سال برای تولید آن وقت صرف کردیم و یک فیلم را از مراحل تولید ضبط کرده و جمع‌آوری کردیم که به عنوان ناگفته در قاب تصویر در کنار این آلبوم موسیقی منتشر می‌شود در انتها با یک حساسیت خیلی زیاد دوست داشتم آلبوم توسط شرکتی منتشر شود که صلاحیت آن را داشته باشد که صدرالدین حسین‌خانی و شرکت ایران گام تمام این صلاحیت‌ها را دارا بود. این کار همه چیزهایی که برای اولین بار اتفاق افتاده را در خود دارد من فقط تصویر کوچکی در کار بودم که موفق شدم آدمهای بزرگی را دور هم جمع کنم. 
 
وی ادامه داد: این آلبوم رسما 16 اسفند رونمایی می‌شود و درباره حاشیه نام آن باید بگویم سمفونی رومی اسم پروژه‌ای است که شماره یک آن ناگفته است؛ تا ابد پروژه‌ی سمفونی رومی عنوان کارهایی است که از من منتشر خواهد شد؛ سمفونی نمایانگر فرهنگ موسیقی غرب و رومی مولانا نمایانگر فرهنگ شرق است؛ کارهایی که از من منتشر می‌شود تلفیق موسیقی شرق و غرب است و این عنوان یک نام نمادین است مسلما این آلبوم سمفونی نیست و امکان دارد اشعار و آثار بعدی من از دیگر شعرای ایرانی باشد. 
 
وی درباره تهیه کنندگی آلبوم توسط کمپانی سونی گفت: جهان روی مادیات می‌گذرد، یک کمپانی مثل سونی وقتی می‌خواهد هنرمندی را وارد میدان کند به این فکر نمی‌کند که یک اثر موسیقی در چه سطحی است بلکه به جنبه‌های درآمد زایی آن هم توجه دارد؛ اثر من در شاخه کلاسیک کمپانی سونی بیرون آمده که در آن اولویت فقط موسیقی است که این خود مهر تایید یک شرکت قوی موسیقی بر روی آلبوم من است. 
 
وی در ادامه در نقد موسیقی ایران افزود: فراموش نکنیم که ما در دنیا واقعا جدی گرفته نمی‌شویم ما در جهان با نام تروریست و بمب اتمی شناخته شده‌ایم، از وقتی که یک آدم حقیر مثل من چنین موسیقی را کار می‌کند که جهان روی آن مانور می‌دهد نباید از آن به سادگی گذشت چون با این آلبوم چهره ایران به جهانیان نشان داده شده است. 
 
وی افزود: یک ایرانی در جهان کنسرت می‌گذارد و تنها 300 نفر به استقبال آن می‌روند؛ چرا کنسرت‌های ما سرپایینی رفته و کشورهای چون هند و عرب سربالایی می‌روند؟ جهان به این اهمیت نمی‌دهد که ما 5 هزار سال پیش چه داشتیم بلکه حال حاضر ایران مهم است. 
 
ناظری تصریح کرد: بنده تمام هدفم برای ایران بوده و اگر می‌خواستم راه معروفیت را طی کنم برایم یک تلنگر بود و باز هم می‌گویم و افتخار می‌کنم که هنرمندانی در اثر من حضور دارند که برنده 38 جایزه گرمی هستند و هر کسی که ناراحت است باشد، زیرا یک تعداد آدم آمده‌اند برای ایران این اثر را اجرا کنند. 
 
وی افزود: آلبوم من تا چند هفته در صدر فروش موسیقی کلاسیک در آمریکا بود اما متأسفم که تنها 2 درصد ایرانی‌های مقیم آمریکا سی دی من را خریدند که این واقعا غمناک است؛ زیرا هیچ یک از ایرانی‌ها از من حمایت نکردند. 
 
وی در مورد کنسرت خود عنوان کرد: اگر من نتوانم همکاران خود را به ایران بیاورم این کنسرت برگزار نمی‌شود؛ در شهریور ماه قرار شد آنها به ایران بیایند که متأسفانه زمان ویزاها بسیار طولانی شد و هزینه هنگفتی ضرر کردیم  که این برای ما و ایران بد است مطمئنم دیدن این بزرگان موسیقی که تأثیر بسیار خوبی در نسل جوان خواهد داشت. 
 
وی افزود: آلبوم من تنها یک اثر کلاسیک بود که در 7 شاخه به مرحله بعدی گرمی راه پیدا کرد قوانین و اسناد گرمی کاملا محرمانه است که اگر هر کدام از اسناد را رسانه‌ای کنم از آن باید  بیرون بیایم اسکار و گرمی خیلی داستان دارد  تا یک اثر برگزیده شود و ممکن است هیئت ژوری در آنجا بوده به این اعتقاد داشتند که اثر من سطحش پایین است. 
 
وی در انتها خاطر نشان کرد: ما نباید اینقدر دنبال حاشیه‌ها باشیم، در هنر طوری به یکدیگر حمله می‌کنیم که انگار جنایتی رخ داده و تمام سعی‌ام را می‌کنم آلبوم من مقدمات صلح و دوستی را بین اهالی هنر به وجود آورد. 




انتهای پیام/ 



اخبار مرتبط

اجرای ساخته‌های «محمدرضا لطفی» با انگشتان نوجوانان «نهفت»
کنسرت گروه راک "پیکلاویه" در برج آزادی لغو شد
«حافظ ناظری» از ناگفته‌های «ناگفته» می‌گوید
کتاب موسیقی 1394 منتشر شد
رپ جزء هنر موسیقی ایران نیست/ این سبک محتوا و غنای پایینی دارد
اختتامیه مسابقه آهنگسازی خانه موسیقی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود
بنیامین بهادری داور آخرین هزار صدای 93
رهبر گروه «کر فیلارمونیک ایران» دچار ضربه مغزی شد




۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن