تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819751477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال مردم از نمايشگاه کتاب قم قابل توجه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۲:۳۳ب.ظ)
مديرکل فرهنگ وارشاداسلامي استان قم: استقبال مردم از نمايشگاه کتاب قم قابل توجه است مديرکل فرهنگ وارشاد اسلامي استان قم گفت:استقبال مردم ازدهمين نمايشگاه کتاب بيش ازپيش بيني‌ها بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم در حاشيه بازديد از نمايشگاه كتاب قم گفت: مردم فرهيخته قم بيشترين سرانه مطالعه کتاب را در کشور دارند.
وي ادامه داد: با توجه به اينکه چند ماه قبل نمايشگاه کتاب حوزه دين را برگزار کرده بوديم انتظار استقبال خوب مردم در دهمين نمايشگاه کتاب عمومي استان را نداشتيم اما حالا مي‌بينيم شور و نشاط مردم در اين نمايشگاه نيز قابل توجه است و اين مسئله موجب اميدواري و تشويق برگزار کنندگان براي هرچه باشکوه‌تر انجام شدن نمايشگاه‌هاي کتاب خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمين عبدالرضا ايزدپناه تصريح کرد: اميدواريم زمينه نشر کتاب در قم که حامل انديشه گذشتگان و آينده بوده و همچنين پخش کننده و ناشر انديشه علما،نويسندگان،نخبگان در دنياي اسلام است با استقبال مردم رو به رو شود و خداوند متعال نيز کمک کندتا ما خدمت‌رساني بهتري داشته باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن