تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819441101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال بزرگان حوزه از برگزاري نمايشگاه تخصصي کتاب ديني در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۴۰ب.ظ)
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم : استقبال بزرگان حوزه از برگزاري نمايشگاه تخصصي کتاب ديني در قم مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم گفت: برگزاري نمايشگاه بين‌المللي کتاب حوزه دين در قم مورد استقبال مردم، طلاب و بزرگان حوزه قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مديرکل ارشاد قم در آيين گشايش دهمين نمايشگاه کتاب استان قم که در مجتمع ناشران برگزار شد اظهار کرد: در دولت جديد، رويکرد وزارت ارشاد با تاکيد وزير مربوطه، تحقق ارزش‌هاي ديني است.
وي افزود: قم به عنوان قطب فرهنگ ديني تعريف شده ولي تشکيلات ارشاد قم در سطح درجه سه است و وقتي اين موضوع را به وزير ارشاد منتقل کرديم دستور لازم صادر شد تا تشکيلاتي متناسب با قم در سطح بالاتر تدوين شود.
حجت‌الاسلام عبدالرضا ايزدپناه با بيان اينکه طي نامه وزارت ارشاد، قم به عنوان پايتخت علوم ديني و معنوي کشور از نظر فرهنگي و از شاخص‌ترين شهرهاي کشور به شمار مي‌رود و داراي وجهه بين‌المللي و جايگاه رفيعي در دنياي اسلام است.
وي ادامه داد: در استان قم دو نمايشگاه شامل نمايشگاه عمومي کتاب و تخصصي حوزه دين به صورت بين‌المللي برگزار مي‌شود که طي نمايشگاه قبلي، 4 ميليارد ريال گردش مالي را شاهد بوديم و يک ميليارد ريال هم اقدامات حمايتي صورت گرفت.
ايزدپناه با اشاره به ديگر اقدامات فرهنگي در قم با رويکرد ديني عنوان کرد: مراجع عظام تقليد هم از اين اقدامات ابراز خرسندي کرده‌اند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن