تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798519655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز، همایش روز ملی حقوق مصرف کنندگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امروز، همایش روز ملی حقوق مصرف کنندگان خبرگزاری پانا: چهاردهمین همایش روز ملی حقوق مصرف کنندگان و تولیدگنندگان تا ساعتی دیگر در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما آغاز می شود. همایش و مراسم روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان امسال با رویکرد بنگاه های اقتصادی و موضوع مشتری مداری و جلب وفاداری مشتریان برگزار می شود.
۱۳۹۳ شنبه ۹ اسفند ساعت 08:51

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مجید ارغنده پور دبیر شورای سیاستگذاری و اجرایی این همایش گفت: صدور کالاهای داخلی به کشورهای دیگر، تنها با رقابت درست واحدهای تولیدی، امکان پذیر است و با جلب نظر مشتریان تحقق می یابد.   به گزارش کمیته روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، وی افزود : بسیاری از واحدهای اقتصادی، ارزیابی موثری از سطح عملکردی خود در این حوزه ندارند و همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، آن ها را در معرض محک مصرف کنندگان قرار می دهد و به همین خاطر اهمیت آن در سال های اخیر، میان بنگاه های فعال و پیشرو در کشور افزایش یافته است.   ارغنده پور تصریح کرد: اما هنوز واحدهای انحصاری یا واحدهایی که به معنی درستی از رقابت در تولید نرسیده اند یا به شیوه سنتی فعالیت می کنند، رغبتی به حضور در این همایش ندارند. همچنین بعضی از بنگاه های اقتصادی، به دنبال بازارهایی خاص هستند و شفافیت لازم را در فعالیت ها ندارند.   وی اظهار داشت : این قبیل واحدها، تلاش می کنند فاصله خود را با اینگونه ارزیابی ها حفظ کنند که باعث می شود وقتی بنگاه اقتصادی شرایط شرکت در همایش و فرآیند ارزیابی مربوطه را می بیند، بلافاصله از شرکت در این فرآیند منصرف می شود.   دبیر شورای سیاستگذاری و اجرایی همایش روز ملی حقوق مصرف کنندگان و تولیدگنندگان، افزود: البته قرار نیست روند این ارزیابی به گونه ای تکراری پیش رود، بلکه در نظر است شیوه و روش انتخاب و شرایط ارزیابی، مورد تجدید نظر قرار گیرد.   ارغنده پورگفت : برای بازنگری در تعیین شیوه ها و ساختارها و روند انتخاب و ارزیابی، باید به چند موضوع توجه کرد و ابتدا باید مدل های آزمایش شده سایر کشورها را که مدل فعلی نیز برگرفته از آن هاست، مدنظر قرار داد و تغییرات ارزیابی های بین المللی را در مدل فعلی، سازماندهی مجدد کرد.   وی افزود: این مدل ها با شرایط اقتصادی و فرهنگی کشور ما تطابق کامل ندارند و اگر به دنبال سنجش درستی می گردیم باید صاحبنظران و استادان دانشگاهی و علمی کشور نیز در این حرکت همکاری کنند و صاحبان صنایع و واحدهای خدماتی نیز می توانند تجارب خود را ارائه کنند.   دبیر شورای سیاستگذاری و اجرایی همایش روز ملی حقوق مصرف کنندگان و تولیدگنندگان گفت: این نظرها باید در مدل اولیه وارد و تکمیل شود و همه همکارانی که در چهارده دوره گذشته فعالیت داشته اند نیز در بازنگری همکاری کنند و این مدل، به همکاری دستگاه های دیگر هم وابسته است. ارغنده پور، افزود :کارشناسان و مدیران دستگاه های دیگر، سال ها در این ارزیابی حضور داشته اند و برآیندهای بدست آمده، باید مورد سنجش علمی قرار گیرد و مدل بازنگری شده می تواند در سال آتی جایگزین مدل کنونی شود.   دبیر همایش، همه صاحبنظران و افراد صاحب تجربه در این موضوع را برای بررسی و تدوین مدل متناسب با نیاز کشور جهت ارزیابی دعوت به همکاری کرد و گفت: امیدواریم این فعالیت ملی، به حرکتی سازنده در توسعه فرهنگ مشتری مداری منجر شود.   وی افزود: فرآیند، شیوه و گام های ارزیابی در وب گاه www.cppo.ir قرار گرفته است و همکاران ما در دبیرخانه همایش نیز آماده ارائه اطلاعات و دریافت نظرها هستند.   روز نهم اسفند در تقویم کشورمان ، به نام روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان نامگذاری و هر سال به همین مناسبت، همایشی در این روز برگزار شده است که امسال در روز 9 اسفند برگزار خواهد شد.در این همایش ضمن ارزیابی واحدهای اقتصادی حامی حقوق مصرف کنندگان، با اهدای لوح و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان، از واحدهای برتر تقدیر می شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن