تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798649103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فارس از آئین تجلیل از هیات‌های داوری و انتخاب فیلم فجر 33 سال 94 دیگر سال صبر و سکوت نخواهد بود/ واژه استراتژیک و فاخر، در دوره ما مغازه و دکان نخواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از آئین تجلیل از هیات‌های داوری و انتخاب فیلم فجر 33
سال 94 دیگر سال صبر و سکوت نخواهد بود/ واژه استراتژیک و فاخر، در دوره ما مغازه و دکان نخواهد شد
رئیس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه سال 94 بر خلاف سال 936 سال صبر و سکوت نخواهد بود، گفت: واژه استراتژیک و فاخر، در دوره ما مغازه و دکان نخواهد شد.

خبرگزاری فارس: سال 94 دیگر سال صبر و سکوت نخواهد بود/ واژه استراتژیک و فاخر، در دوره ما مغازه و دکان نخواهد شد



به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، آیین تجلیل از هیات‌های انتخاب، داوری و نامزدهای دریافت جوایز سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با حضور مدیران و جمعی از سینماگران و اصحاب رسانه شامگاه چهارشنبه در هتل انقلاب برگزار شد.
حجت الله ایوبی در این مراسم گفت: آرزو نمی‌کنم هیچکدام از شما جای رضاداد در برگزاری جشنواره باشید و باید از وی، همکاران، هیات انتخاب و داوری جشنواره به دلیل برگزاری جشن سینمای ایران تقدیر کنم.
وی یادآور شد: ما به زودی در هفته آینده انتخابات خانه سینما را داریم و امیدوارم همه شما با علاقه و انگیزه و همه صنوف با حضور نمایندگان در این انتخابات شرکت کنید.
رییس سازمان سینمایی اظهار کرد: کسانی که نگران قانون هستند و نگرانی آنان واقعی است نگران نباشند و حتما اقدام غیر قانونی در این باره صورت نمی گیرد.
ایوبی تصریح کرد: اما آنان که قانون را بر سر نیزه کرده و سوابقشان نیز خیلی قانون گرایی را نشان می دهد، بی خود اضطراب ایجاد نکنند. انتخابات خانه سینما به بهترین نحو ممکن برگزار و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز بدانند که هیچ اقدام غیر قانونی انجام نشده است.
وی اظهار کرد: اگر دلمان برای ایران وی سوزد و مسلمانیم و انقلابی هستیم باید از برگزاری جشنواره با حضور فیلم های شریف خوشحال باشیم.
رییس سازمان سینمایی افزود: مردم به ضیافت اهالی هنر در دهه فجر دعوت شدند و باید از این اتفاق شادمان باشیم.
ایوبی گفت: چرا عده ای این همه نگرانی را تزریق می کنند و موجب اذیت و آزار برگزار کنندکان و انسان های برجسته و کریم عرصه سینما و هنر شدند.
وی با بیان اینکه برخی حق سوال ندارند و باید جواب بدهند تصریح کرد: ما نجابت به خرج می دهیم و چیزی نمی گوییم اما برخی در مقام سوال قرار نگیرند.
رییس سازمان سینمایی تاکید کرد: آقایانی که صدها میلیون برای ساماندهی صنوف گرفتند و نتیجه آن بی سامانی صنوف بود اجازه دهند این صنوف سامان گرفته و خانه سینما به کار خود ادامه دهد.
ایوبی ادامه داد: چطور می شود اسلام و ایران را دوست داشته باشیم و فیلم های جشنواره را زیر سوال ببریم.
وی اظهار کرد: سینمای ایران با سیلی صورت خود را در سال 93 سرخ نگه داشت و همه آثار سعی کردند مسائل اجتماعی را مطرح کنند.
رییس سازمان سینمایی با بیان اینکه عده ای ذره بین برداشته و می خواهند دیگران را نگران کنند توضیح داد: به ما نگویید چرا فیلم فاخر و استراتژیک نمی سازید . به داد این واژه ها برسید؛ انقدر از این واژه ها بد استفاده شده که چهره آنها را خراب کردیم.
ایوبی ادامه داد: استراتژیک و فاخر مغازه و دکان در دوره ما نخواهد شد و این مغازه ها تا زمان حضور من در مدیریت سینما بسته خواهد بود.
وی در ادامه با تقدیر از دکتر حسین کرمی در شبکه نمایش برای پوشش جشنواره فجر اظهار کرد: دکتر احسانی مدیریت شبکه اول سیما و معاون سابق ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی نیز نشان دادند که هوای سینما را در تلویزیون دارند و تلویزیون در این دوران خوب عمل کرد و انتظار داریم از روسای شبکه ها که چهره های دلسوز هستند در پخش تیزرها کمک شود.
رییس سازمان سینمایی خطاب به مدیریت سیما افزود: علی اکبر ثقفی تهیه کننده فیلم همه چیز برای فروش و دیگر دوستان از پخش تیزرها نگرانند و مطمن باشید سینما نیز حامی شما(تلویزیون) خواهد بود.
ایوبی گفت: خوشحالم از کسانی که قدم هایی برای وحدت در سینما برداشتند. اختلافات تمام شدنی نیست اما ما می توانیم مختلف اما با هم باشیم؛ سینماکران اگر با هم باشند دشمنان سوار بر موج اختلافات نمی شوند.
وی خطاب به سینماگران تصریح کرد: اجازه ندهید از این اختلافات سواستفاده کنند. باور کنید اگر ما به بیان و قرائت رهبری فیلم دینی را تعریف کنیم فیلم های دینی امسال بیشتر است.
رییس سازمان سینمایی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری اخلاق، کرامت و آزادی از عناصر فیلم های دینی است و بهتر است از واژه دینی استفاده بد نکنیم.
ایوبی تاکید کرد: سال 93 سال صبر و سکوت بود اما سال 94 قطعا سال صبر است اما سکوتش را قول نمی دهم. انتهای پیام/

93/12/06 - 22:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن