تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802888158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به صرفه ترین بسته های اینترنتی 3 اپراتور همراه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
به صرفه ترین بسته های اینترنتی 3 اپراتور همراه
افرادی در برخی از رسانه ها و شبکه های اجتماعی سعی دارند با انتشار گزارش، خبر و جداول تعرفه ای ساختگی، اینگونه القا کنند که همراه اول نیز در حال افزایش تعرفه بسته های اینترنت همراه خود است. این گزارش ها و جداول ساختگی، به هیوجه مورد تایید همراه اول نیست.
به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ، همراه اول شایعه های دیروز درباره احتمال افزایش قیمت بسته های اینترنتی خود را تکذیب کرد. آنها در اطلاعیه خود می نویسند: «افرادی در برخی از رسانه ها و شبکه های اجتماعی سعی دارند با انتشار گزارش، خبر و جداول تعرفه ای ساختگی، اینگونه القا کنند که همراه اول نیز در حال افزایش تعرفه بسته های اینترنت همراه خود است. این گزارش ها و جداول ساختگی، به هیوجه مورد تایید همراه اول نیست.»به این ترتیب اگر همین حالا بخواهید برای سیمکارت خود بسته یک روزه، یک هفته ای و یک ماهه بخرید باید همان قیمت های اول دی را بررسی کنید. اگر مبنا را بر مقایسه بگذاریم، به صرفه ترین انتخاب موجود بسته دو نیم گیگابایتی همراه اول با قیمت 10 هزار تومان است. مشترکان ایرانسل هم که هنوز از افزایش قیمت های این اپراتور دلخورند، می توانند به سراغ خرید بسته یک گیگابایتی بروند.
1- رایتل؛ 12 هزار و 500 تومان برای یک و نیم گیگابایتاولین بسته شامل 200 مگابایت حجم در مدت زمان هفت روز است که سه هزار تومان قیمت دارد. بسته دوم این اپراتور یک و نیم گیگابایت ظرفیت دارد و اعتبار آن به 30 روز می رسد. مشترکان رایتل برای خرید این بسته باید 12 هزار و 500 تومان پرداخت کنند. بسته سوم رایتل با حجم سه گیگابایت عرضه شده است. 
این بسته 19 هزار و 900 تومان فروخته می شود. در صورتی که هر کدام از این بسته ها را خریداری کنید و در طول مدت استفاده، متوجه شوید حجم تان تمام شده است، می توانید یک بسته حجمی یک گیگابایتی به قیمت 10 هزار تومان بخرید و از آن برای مدت 30 روز استفاده کنید. آنهایی که به حجم بیشتری نیاز دارند، می توانند بسته حجمی پنج گیگابایتی را برای مدت 30 روز انتخاب کنند و برای آن 45 هزار تومان بپردازند.2- ایرانسل؛ 13 هزار تومان برای یک گیگابایتایرانسل بسته های زیادی را عرضه می کند که بیشتر آنها به دلیل محدودیت استفاده در ساعات شبانه روز یا محدودیت غیرمنطقی حجم، جذاب به نظر نمی رسند. مثلا بسته یک گیگابایتی یکروزه یا بسته 24 گیگابایتی یکماهه که فقط از دو بامداد تا هشت صبح کار می کنند، چه جذابیتی برای کاربر موبایل خواهد داشت؟
اگر یک بسته یکروزه ای بخواهید که حداقل کارتان راه بیفتد باید دو هزار تومان صرف خرید بسته 150 مگابایتی کنید. ایرانسل همچنین بسته 600 مگابایتی خود را با مهلت استفاده هفت روزه به قیمت هشت هزار تومان می فروشد.اگر از طرفدارانبسته های یکماهه باشید یا سیمکارت ایرانسل سه انتخاب منطقی خواهید داشت. اولی یک گیگابایت حجم دارد و 13 هزار تومان فروخته می شود. دومین بسته شامل 1.2 گیگابایت و قیمت 16 هزار تومان است و سومین بسته با قیمت 20 هزار تومان، دو گیگابایت حجم در اختیارتان قرار می دهد.3- همراه اول؛ 10 هزار تومان برای دو و نیم گیگابایتجستجو در میان تعرفه های همراه اول نسبت به بقیه اپراتورها ساده تر است. بسته یکروزه، بسته یک هفته ای و بسته یکماهه منوی مختصری را تشکیل می دهند. ارزان ترین بسته 100 مگابایت هزینه دارد و 100 مگابایت حجم در اختیارتان می گذارد. این بسته بیشتر برای افرادی مناسب است که در یک موقعیت خاص نیاز فوری به اینترنت دارند و حاضرند برایش هزار تومان خرج کنند.
بسته یک هفته ای همراه اول 300 مگابایت حجم دارد و سه هزار تومان فروخته می شود. مهمترین بسته که احتمالا از همه بیشتر طرفدار خواهد داشت، با حجم دو نیم گیگابایت عرضه می شود و بهای آن 10 هزار تومان است.

منبع : برترینها



اخبار مرتبط

تلویزیون 4K بخریم یا نخریم؟
تیبا یا پراید؟
راهنمای خرید مودم
تعرفه جدید پیامک‌ در سال94+جدول




کد خبر: ۵۱۴۲۷۶۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن