تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819354380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميزان رضايت از اينترنت همراه، بستگي به انتخاب نوع اپراتور دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۳ق.ظ)
وزير ارتباطات در گفت وگو با موج؛ ميزان رضايت از اينترنت همراه، بستگي به انتخاب نوع اپراتور دارد وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به گسترش محدوده و کيفيت اينترنت نسل سوم و چهارم گفت: ميزان رضايت مشترکين اينترنت همراه بستگي به انتخاب نوع اپراتور دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ محمود واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در پاسخ به اين سوال خبرنگار موج مبني برافزايش تبليغات نسل چهارم اينترنت (4G) در مقابل عدم کيفيت و بهره وري بسياري از مناطق از نسل سوم (3G) اظهار کرد: در حال حاضر در 148 شهر کشور 3G وجود دارد و در 39 شهر 4G نسب شده است و تا پايان اسفند سال جاري ميزان نسل سوم به 200 شهر و نسل چهارم به 50 شهر خواهد رسيد.
واعظي در ادامه گفت: البته ناگفته نماند که کيفيت اينترنت همراه بستگي به انتخاب نوع اپراتور دارد که در حال حاضريکي از اپراتورها در بحث کيفيت به سرعت پيشرفت مي کند و ديگري نيز ضعيف عمل مي کند، اما؛ اميدورايم که به صورت گسترده شاهد پيشرفت در بحث کيفيت و کميت باشيم.
محمود واعظي در ارتباط با پيشنهاد شرکت مخابرلت مبني بر افزايش تعرفه تلفن هاي ثابت گفت: پيشنهاد هميشه از جانب شرکت ها و اپراتورها بوده است، اما؛ تا زماني که اين پيشنهاد در سازمان تنظيم مقرارات و کميته هاي مسئول مورد بررسي قراربگيرد و بعد از آن به کميسيون تنظيم مقررات برسد، طي کردن اين مسير نيازمند زمان زيادي است.
رئيس کميسيون تنظيم مقرارات تصريح کرد: اين پيشنهاد در مرحله جمع بندي سازمان تنظيم مقررات است و به کميسيون هنوز نرسيده است و تا زماني که کميسيون تنظيم مقررات تصميم نگيرد عملي نخواهد شد و اين کميسيون شامل 9 راي است و اکثريت حائز اهميت خواهد بود.
وزير ارتباطات در پاسخ به اين سوال که مانند ابتداي کار دولت فعلي همچنان بر اين باور است که فشار اقتصادي به مردم وارد نشود اظهار کرد: هنوز براين باور تاکيد دارم و نمونه مورد انجام شده همان پايين آوردن تعرفه هاي اينترنت خانگي و تعرفه هاي تلفن ثابت شهري است که با پايان هم کدسازي ايجاد شده است و بررسي هاي آينده ما به معني افزايش نيست و فقط تنظيم و تعديل را شامل خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن