تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820974897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پديده رشوه گيري شامل همه قضات نمي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۳۶ب.ظ)
رئيس قوه قضاييه: پديده رشوه گيري شامل همه قضات نمي شود رييس قوه قضاييه گفت: ممکن است يک قاضي در يک جايي رشوه بگيرد، اما عده‌اي اين موضوع را تعميم مي‌دهند و مي‌گويند همه در دستگاه قضايي رشوه مي‌گيرند که اين موضوع غلط است.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله صادق آملي لاريجاني در مراسم تحليف 315 نفر از کارآموزان قضايي با اشاره به هجمه‌هاي حقوق بشري عليه دستگاه قضايي گفت: نظام قضايي ايران خود را مسئول مي‌داند که براي تحقق اهداف جمهوري اسلامي تلاش کند و بسياري از تخطئه‌ها‌ عليه قوه قضائيه به اين جهت است که ما به قانون عمل مي‌کنيم.
وي همچنين با تأکيد بر اينکه دستگاه قضايي در برخورد با مفاسد، کارنامه درخشاني دارد، گفت: در پرونده فساد 3 هزار ميلياردي، قوه قضائيه خيلي ايستادگي کرد، از همان اول عده‌اي گفتند قوه قضائيه نمي‌تواند؛ رسانه‌هاي بيگانه گفتند قوه قضائيه توان رسيدگي ندارد. از درون هم افرادي که دست‌شان آلوده بود و مرتبط بودند، فشار مي‌آوردند، اما دستگاه قضايي با سعه صدر اين پرونده را رسيدگي کرد و برخي از پرونده‌ها مفتوح و تحت رسيدگي است.
آملي لاريجاني در ادامه تصريح کرد: برخي سخن‌ها در باب قضات و دستگاه قضايي گفته مي‌شود که ظلم است؛ ممکن است يک قاضي در يک جايي رشوه بگيرد، اما عده‌اي اين موضوع را تعميم مي‌دهند و مي‌گويند همه در دستگاه قضايي رشوه مي‌گيرند که اين موضوع غلط است.
لاريجاني در پايان گفت: متأسفانه همه ما دچار غفلت شده‌ايم و آنقدر درگير زندگي رؤيايي هستيم که به آخرت خود فکري نمي‌کنيم، در حالي که هر چه اينجا تهيه کرديد آنجا تحويل‌تان مي‌دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن