تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820209228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار و گفتگوي وزير علوم با وزراي علوم لبنان و عمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۱۴ق.ظ)
ديدار و گفتگوي وزير علوم با وزراي علوم لبنان و عمان در حاشيه نشست وزراي علوم، فناوري و نوآوري کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد، دکتر محمد فرهادي وزير علوم، تحقيقات و فناوري با وزراي علوم لبنان و عمان ديدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر فرهادي در اين ديدارها، آمادگي کشورمان را براي ارتقاي همکاري‌هاي علمي در تمامي زمينه‌ها اعم از تبادل استاد و دانشجو، برگزاري همايش‌ها، راه‌اندازي پارک‌هاي علم و فناوري و انجام پروژه‌هاي تحقيقاتي مشترک اعلام کرد و گفت: دانشجويان اين کشورها مي‌توانند در تمامي مقاطع و زمينه‌ها در کشور ما تحصيل کنند.
دکتر الياس صعب وزير علوم لبنان نيز در اين ديدار ضمن اشاره به وجود دانشجويان مستعد در کشورش گفت: در خصوص علم و تکنولوژي به ما وعده‌هاي زيادي داده شده ولي بسياري از آن‌ها عملي نشده است و ما معتقديم که ايران به وعده‌هاي خود عمل مي‌کند.
وي با اشاره به اينکه توافق‌نامه‌هاي قبلي ميان ايران و دانشگاه دولتي لبنان بوده گفت: ما مايل هستيم در تبادلات علمي ميان دو کشور دانشگاه‌هاي خصوصي هم نقش داشته باشند.
همچنين دکتر عبدالله بن محمد الصارمي وزير علوم عمان در اين ديدار تمايل کشورش براي همکاري‌هاي جديد را اعلام کرد و گفت: ايران در قلب ما جاي دارد و نکات مشترک بسياري بين دو کشور وجود دارد که مي‌توان با تکيه‌بر آن‌ها روابط علمي را بيش از بيش تقويت کرد.
در خاتمه اين ديدارها، دکتر مجتبي شريعتي نياسر معاون آموزشي وزير علوم در خصوص راهکارهاي عملياتي تقويت همکاري‌ها نکاتي را بيان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن