تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820226681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري 2 سوداگر مرگ با 4 كيلو شيشه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۳۳ب.ظ)
دستگيري 2 سوداگر مرگ با 4 كيلو شيشه فرمانده انتظامي دورود لرستان از دستگيري دو سوداگر مرگ و كشف چهار كيلو و 850 گرم مواد مخدر شيشه در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ هدايت اله حسنوند گفت: با اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و مبارزه قاطعانه با توزيع کنندگان مواد مخدر، عوامل اين فرماندهي طي عمليات پليسي دو قاچاقچي که در امر تهيه و توزيع مواد روان‌گردان شيشه در دورود فعاليت داشتند را دستگير و مقدار چهار کيلو و 850 گرم شيشه از آنان کشف شد.
وي با اشاره به اينکه شيشه از خطرناک‌ترين مواد مخدر صنعتي محسوب مي‌شود و ممکن است مصرف اين ماده روان‌گردان به قيمت جان مصرف‌کننده و يا اطرافيان او تمام شود و معضلات جبران‌ناپذيري به بار بياورد، اظهار کرد: در 11 ماهه گذشته در اين شهرستان مقدار 95 کيلوگرم مواد مخدر که عمدتاً از نوع صنعتي بوده‌اند کشف و در اين راستا شش باند توزيع‌ کننده و بيش از 40 نفر عمده‌فروش دستگير و روانه زندان شدند.
«حسنوند» در ادامه ضرورت پيشگيري از اعتياد را از مبارزه با قاچاقچيان مهم‌تر خواند و خاطرنشان کرد: علاوه بر مبارزه قاطع با توزيع کنندگان مواد مخدر، مي‌بايست خانواده‌ها، مسوولان، ساير ارگان ها و رسانه‌هاي جمعي در امر پيشگيري از اعتياد، نيروي انتظامي را ياري نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن