تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806732181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش رکن اصلي در کاهش تلفات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۱۰ق.ظ)
آموزش رکن اصلي در کاهش تلفات فرمانده مرزباني ناجا، آموزش را رکن اصلي در کاهش تلفات دانست و گفت: تحول در آموزش از برنامه هاي ما در سال جديد است و اولويت آموزش را از مناطق جنوب شرقي آغاز کرديم.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار قاسم رضايي در دومين روز از همايش سراسري رؤساي پليس مبارزه با مواد مخدر گفت: امروز پليس مبارزه با مواد مخدر با راهبرد اطلاعاتي، موفقيت‌هاي زيادي در کشف هدفمند مواد مخدر بدست آورده است.
فرمانده مرزباني ناجا با اشاره به اينکه يکي از تهديدهاي جدي استکبار، ترويج و شيوع مواد مخدر است، گفت: استکبار با توسل به سه تهديد مواد مخدر، تهاجم فرهنگي و تروريسم با انسان‌ها در جنگ است و جمهوري اسلامي ايران نيز يکي از اهداف آن‌ها است.
رضايي، تصريح کرد: با ورود کشورهاي ميني دوبلين به بهانه‌هاي مختلف به کشور افغانستان، شاهديم که کشت مواد مخدر از 220 تن به 8 هزار تن رسيده يعني 40 برابر افزايش‌يافته است و از اين طريق ضربه‌هاي زيادي را به بشريت مي‌زنند. آن‌ها به اين موضوع نيز قانع نيستند و مواد مخدر صنعتي را رواج دادند.
وي با اشاره به اينکه، مبارزه با هر سه تهديد در دستور کار جمهوري اسلامي ايران است، افزود: اگر برخي از کشورهاي پيرامون از جمله کشورهاي حاشيه خليج‌فارس از امنيت ظاهري و نسبي برخوردارند به دليل مطيع بودنشان با استکبار است.
وي مبارزه با مواد مخدر را عبادت دانست و گفت: اگر نا امني و نگراني در خانواده به دليل اعتياد به وجود آيد قطعاً اعتقادات مذهبي آن‌ها نيز ضعيف مي‌شود، مرزباني بر اساس وظيفه خود بايد ورود و خروج را کنترل کند؛ چراکه در مرزهاي شرقي ورود مواد مخدر، در مرزهاي شمال غربي نيز ورود پيش سازها و از مرزهاي شمال و شمال شرقي نيز خروج مواد مخدر را شاهديم.
سردار رضايي با اشاره به دو هزار کيلومتر مرز مشترک با کشورهاي افغانستان و پاکستان، گفت: باوجود تلاش‌هاي فراوان براي کنترل مرز، وضعيت جغرافيايي اين مناطق و کنترل ما بر روي مرزها 100 درصد نيست، طي 5 ماهه گذشته بيشترين کشفيات را در مرزهاي مير جاوه، زابل و زاهدان شاهديم.
وي با تأکيد بر اينکه بايد تلاش کرد تا دغدغه مردم و نظام را در موضوع مواد مخدر تا حد امکان کاهش دهيم، بيان کرد: امروز مجامع بين‌المللي نيز اذعان دارند جمهوري اسلامي ايران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است.
رضايي به تقديم 3 هزار و 500 شهيد در راه مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: خانواده‌هاي اين شهدا، وظيفه ما را در اين مبارزه سخت‌تر مي‌کنند.
فرمانده مرزباني ناجا، تصريح کرد: در اين فرماندهي، سه راهبرد براي مبارزه با مواد مخدر اتخاذشده است که عبارتند از، ارتقاي آماري، ارتقاي تعاملات و کاهش آسيب‌پذيري و تمام برنامه‌هاي ما حول اين سه محور است.
وي آموزش را رکن اصلي در کاهش تلفات دانست و گفت: تحول در آموزش از برنامه‌هاي ما در سال جديد است و اولويت آموزش را از مناطق جنوب شرقي آغاز کرده‌ايم.
وي با تأکيد بر تعاملات با کشورهاي همسايه، خاطرنشان کرد: براي کنترل مرز بايد کشورهاي هم‌جوار همانند افغانستان و پاکستان را در کنار خود بدانيم، بنابراين طي 7 ماهه اول امسال، 4 نشست را با کشور افغانستان برگزار و بر اين اساس مصوب شد تا با اين کشور عمليات مشترک همزمان در خاک دو کشور انجام دهيم که اين امري مهم در راستاي مبارزه هدفمند است،
وي در پايان گفت: جلساتي با مسوولان مرزباني کشور عراق داشتيم تا اقدامات امنيتي را براي ممانعت از ورود پيش سازها بيشتر کنند، با کشورهاي آذربايجان و ترکمنستان نيز نشست‌هايي برگزار کرديم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن