تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819892474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«ارسال آگهی تسلیت» به روایت تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
«ارسال آگهی تسلیت» به روایت تصویر

ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه


شناسهٔ خبر: 2504493 دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
هنر > سینمای ایران

فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در حال اکران است، این فیلم را می توانید به روایت تصویر ببینید. به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی حسن کلانی، به تازگی با 12 سالن در سینماهای کشور اکران شده است. این فیلم در مهر ماه سال 92 جلوی دوربین رفت و در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در بخش «نگاه نو» حضور داشت.
ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه
در خلاصه داستان «ارسال آگهی تسلیت» آمده است: طاها و ریحان مدتی است به خاطر یک آگهی در روزنامه مشغول مراقبت از پیرمردی به اسم منوچهر آصف هستند. به زودی در خانه آصف اتفاقاتی روی می‌دهد که طاها و ریحان را دچار مشکلاتی کرده و آنها را در سردرگمی قرار می‌دهد.
ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه
در این فیلم بازیگرانی چون صابر ابر، نازنین بیانی، رابعه مدنی، نقی سیف جمالی، پریوش نظریه، فرشاد مهدیادگار، خسرو بامداد، سورن منچکانیان حضور دارند.
ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه
همچنین علیرضا برازنده فیلمبرداری این فیلم را برعهده داشته است.
ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه
«ارسال آگهی تسلیت» در ابتدا قرار بود پاییز امسال در سینماهای کشور اکران شود که در نهایت نوبت اکران آن در اسفند 93 در نظر گرفته شد.
ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه
ابراهیم ابراهیمیان در زمان برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر دو نسخه با تدوین متفاوت را آماده کرده بود و در نهایت نسخه ای که زمان کمتری داشت را در جشنواره نمایش داد چرا که نسخه ای که زمان طولانی تری داشت برای اکران مناسب نبود و این کارگردان تمایلی نداشت نسخه ای که برای اکران عمومی در نظر گرفته می شود با نسخه ای که در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده، متفاوت باشد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن