تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 18 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821731447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير ارتباطات تانزانيا با فرهادي ديدار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۴۷ب.ظ)
وزير ارتباطات تانزانيا با فرهادي ديدار کرد دکتر ماکامه نيا باراوا وزير ارتباطات، علم و تکنولوژي تانزانيا با محمدفرهادي وزير علوم، تحقيقات و فناوري کشورمان در محل اين وزارت ديدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، فرهادي در اين ديدار که در حاشيه کنفرانس وزيران علوم، فناوري و نوآوري کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد برگزار شد، ضمن خوشامدگويي به هيأت تانزانيايي آمادگي خود را براي هرگونه همکاري آموزشي و تحقيقاتي اعلام کرد.
وي با اشاره به اينکه در حال حاضر 3 دانشجو از کشور تانزانيا در دانشگاه‌هاي کشورمان به‌صورت بورسيه مشغول تحصيل هستند، آمادگي آموزش عالي کشورمان را براي ارائه بورس تحصيلي سالانه به 10 نفر از دانشجويان تانزانيايي اعلام کرد.
فرهادي افزود: آمادگي داريم که کرسي زبان فارسي، اسلام‌شناسي و ايران‌شناسي را در کشور تانزانيا داير و همچنين استادان زبان فارسي را به اين کشور نيز اعزام کنيم.
در ادامه وزير ارتباطات، علم و تکنولوژي تانزانيا ضمن تشکر از جمهوري اسلامي ايران به خاطر ميهمان‌نوازي و استقبال گرم و صميمانه اظهار داشت: روابط ايران و تانزانيا، روابطي ديرينه و خوب است و اميدوارم اين روابط در مسير رشد و شکوفايي ادامه يابد.
وي افزود: ما وزراي علوم و فناوري مي‌توانيم در راستاي ارتقاي روابط بين دو کشور گام برداريم و علم و فناوري مرز نمي‌شناسد و مسئله‌اي فرا مرزي است.
وزير ارتباطات، علم و تکنولوژي تانزانيا ضمن تشکر از کشورمان به خاطر اعطاي بورسيه به دانشجويان تانزانيايي، قول مساعد داد که اين 10 دانشجو که به نمايندگي از اين کشور به ايران براي تحصيل مي‌آيند، دانشجوياني بااخلاق باشند تا موجبات تقويت روابط دو کشور را فراهم آورند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن