تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798722430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوئل شمسایی_ کشاورز با طعم قهرمانی/ مسی‌ها چشم به فینال صدرنشینان و آماده پرش


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لیگ برتر فوتسال؛
دوئل شمسایی_ کشاورز با طعم قهرمانی/ مسی‌ها چشم به فینال صدرنشینان و آماده پرش
در حساسترین رقابت هفته بیست و سوم لیگ بر‌تر فوتسال دو تیم تاسیسات دریایی و گیتی پسند فینال بالا جدولی را انجام می‌دهند.

دوئل شمسایی_ کشاورز با طعم قهرمانی/ مسی‌ها چشم به فینال صدرنشینان و آماده پرش
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ بر‌تر فوتسال در حالی برگزار می‌شود که در مدت زمان ۳ هفته مانده به پایان بازی‌ها تمام تیم‌ها در تلاشند تا آخرین تغییرات را در جدول اعمال کنند، البته تنور رقابت‌ها در بالا و پایین جدول داغ‌تر از همیشه است و برخی تیم‌ها در صدر جدول برای بالابردن جام می‌جنگند و تیم‌های قعر جدولی نیز برای ماندن در لیگ بر‌تر چشم به نتایج هفته‌های پایانی دارند. در همینر استا در مهم‌ترین دیدار این هفته دو تیم صدرنشین و مدعی قهرمانی که تنها یک امتیاز با یکدیگر اختلاف امتیاز دارند، به مصاف هم می‌روند. تاسیسات دریایی برای ثبت صدرنشینی خود و فاصله گرفتن از نزدیک‌ترین رقیبش یعنی گیتی پسند، این تیم را در تهران میزبانی می‌کند، به همین جهت هواداران دو تیم فردا در سالن هندبال به نظاره فینال لیگ بر‌تر خواهند نشست.  
 
نکته جالب توجه اینجاست که هردو تیم در حالی مدعی قهرمانی هستند که ادعایی برای کسب این عنوان ندارند و سرمربی تاسیسات دریایی و گیتی پسند در هیچ یک از مصاحبه‌های خود تلاشی برای کری خوانی و حتی نزدیک شدن به قهرمانی نداشته‌اند. باید دید که تاسیسات دریایی ۴۳ گیتی پسند ۴۲ امتیازی در این دیدار پر از تواضع چه نتیجه‌ای را رقم می‌زنند.  
 
*** شهروند ساری_ دبیری تبریز
 
در دیگر دیدار هفته جاری تیم رده یازدهمی شهروند ساری در خانه مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته را میزبانی می‌کند. ساروی‌ها که با توجه به نزدیکی امتیازهای دیگر تیم‌های قعر جدولی موقعیت خود را در خطر می‌بینند، با تکیه بر حضور هواداران پرشور خود می‌خواهند رقیب را در خانه شکست دهند، اما دبیری که در این فصل خوش شانس نبوده، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که حداقل با از دست دادن قهرمانی، همه چیز را نبازد و تا پایان فصل بتواند جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد، از طرفی دیگر اصغری مقدم سرمربی_ بازیکن تیم در این بازی محروم است و می‌تواند تیمش را از کنار زمین هدایت کند.  
 
پیروزی دبیری در دربی تبریز برابر همشهری مدعی قهرمانی‌اش، انگیزه زیادی را به بازیکنان تیم تزریق کرده تا بتوانند در ادامه با پیروزی هفته‌های باقی مانده اندکی از نتایج را جبران کنند. دو تیم دبیری و شهروند ساری با امتیازهای ۳۴ و ۲۲ در رده‌های ششم و یازدهم جدول قرار گرفته‌اند.  
 
*** ماهان تندیس قم_مقاومت البرز  
 
ماهان نماینده قم در لیگ بر‌تر فوتسال که در نیم فصل نخست مدعی بی‌چون و چرای قهرمانی بود و با جدایی شمسایی دستخوش حاشیه‌های زیادی شد تا با ایستادن در رده پنجم جدول از گرفتن جام دور شود. حال با حضور رعدی جان تازه‌ای گرفته تا جایگاهش را بهبود بخشد، پیروزی این تیم برابر حفاری در هفته گذشته شاید نشانه‌ای از سر و سامان گرفتن دیرهنگام این تیم باشد.  
 
با این توضیحات ماهان در خانه تیم تازه وارد اما غیر قابل پیش بینی مقاومت البرز را میزبانی می‌کند. کرجی‌ها که با وجود همه مشکلات در برابر تیم‌های بزرگ عملکرد قابل قبولی داشته‌اند، با توجه به حضورشان در پله دوازدهم جدول باید حداکثر امتیاز از بازیهای باقی مانده را سکب کنند تا در این هفته‌های حساس مبادا دیگر رقبا باعث سقوط مقاومت شوند. با این شرایط شاگردان فلاح بازی مرگ و زندگی پیش رو دارند.  
 
*** فردوسی مشهد- شهرداری ساوه
 
شهرداری ساوه یکی از کاندیدای فعلی سقوط قبه لیگ دسته یک فوتسال با سرمربیگری خوراکچی که از پیروزی پر کل هفته گذشته انگیزه زیادی گرفته است حال برای بقاء در لیگ می‌جنگد تا شاید با توجه به نتایج دیگر تیم‌ها ساوه‌ای‌ها همچنان در جمع برتری‌ها ماندگار باشد در همین راستا این تیم در یکی از سخت‌ترین رقابت‌های خود، مه‌مان فردوسی مشهد می‌شوند تا شاید بتوانند با تجربه کادر فنی، رقیب تازه وارد به لیگ را شکست دهند و امید بیشتری برای بقاء داشته باشد.  

اما در سوی دیگر میدان فردوسی که در اولین تجربه لیگ برتری‌اش جایگاه قابل قبولی را به خود اختصاص داده برای ارتقاء در جدول محکم برابر رقیب می‌ایستد نکته جالب توجه اینجاست که سرمربی هر دو تیم علاقه زیادی به استفاده از پاورپلی دارند و باید دید کدام تیم پیروز این دوئل می‌شوند.  
 
*** میثاق تهران- فرش آرا مشهد
 
فرش آرا دیگر نماینده مشهد در تهران مه‌مان تیم میثاق می‌شوند میثاقی‌ها که در تمام طول فصل تاکنون به دلیل مشکلات مالی، نداشت تمرینات پیش فصلی و عدم جذب بازیکنان با مشکلات دست و پنجه نرم کردند تا لک نتواند این تیم را در جایگاه شایسته‌ای قرار دهد در این هفته مقابل فرش آرایی صف می‌کشند که با وجود شرایط مطلوب نتوانسته مقامی بهتر از هشتمی به خود اختصاص دهند فرش آرا با ۳۰ امتیاز و میثاق با ۲۶ امتیاز به ترتیب در رده‌های هشتم و دهم جدول جای گرفته‌اند.  

*** پایا سازه تبریز- شرکت حفاری اهواز
 
 پایاسازه دیگر تیم کاندید سقوط که هفته گذشته فینال قعر جدولی را به شهرداری ساوه واگذار کرد در دیداری دشوار به مصاف تیم صدر جدولی حفاری می‌رود تا به امید گرفتن امتیاز این بازی روزنه امیدی به حضور در لیگ داشته باشند اما حفاری که هنوز هم به قهرمانی امید دارد برای پیروزی به تبریز می‌رود تا باشگاه به نتایج دیگر رقابت‌ها جام را از دست رفته نبیند. این دیدار که در یک سوی آن تیمی برای بقاء و در سوی دیگر تیمی برای قهرمانی می‌جنگند به طور حتم جذاب و دیدنی خواهد بود.  
 
*** شهید منصوری قرچک- مس سونگون
 
مس تیم مدعی قهرمانی اما مغلوب دربی تبریز در قرچک به مصاف تیم قدیمی فوتسال ایران می‌رود تا با گرفتن امتیاز کامل بازی نتیجه هفته گذشته را جبران و با توجه به بازی تاسیسات دریایی و گیتی پسند در پی فرصتی برای ارتقاء در جدول و نزدیکی به جام قهرمانی باشد اما در سوی دیگر میدان تیم منصوری که با وجود مشکلات عملکرد قابل قبولی داشته است برای پیروزی خانگی و ارتقاء در جدول تلاش می‌کند تا رقیب مدعی خود را در خانه متوقف کند. تیم مس سونگون با ۳۹ امتیاز و منصوری با ۳۱ امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و هفتم جدول قرار گرفته‌اند.  
 
انتهای پیام/


اخبار مرتبط

فررین دبیری به ساری نمی‌رود/مدیرعامل دبیری تماشاگر ویژه فینال صدر جدولی فوتسال
داوران باتجربه برای دیدارهای حساس انتخاب شوند، لطفا!
به دلیل لغو پرواز تیم دبیری از سفر بازماند
اسامی داوران هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال اعلام شد
ایست بالای جدولی‌ها به سود گیتی‌پسند/شهرداری پس از ۲۰ هفته از رتبه چهاردم جدا شد




کد خبر: ۵۱۳۹۸۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن