تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804810851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمدی:تبریز شهری با دستاوردهای بکر و تازه در تمام حوزه ها است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم سراسر کشور در تبریز/ محمدی:تبریز شهری با دستاوردهای بکر و تازه در تمام حوزه ها است خبرگزاری پانا: در آستانه برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم سراسر کشور در تبریز رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تاکید کرد: کمتر شهری را مانند تبریز در جهان می‎توان یافت که در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، پزشکی و... صاحب دستاوردهای بکر و تازه باشد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۹ بهمن ساعت 12:18

خبرگزاری پانا+محمدی:تبریز شهری با دستاوردهای بکر و تازه در تمام حوزه ها است

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت‌الاسلام علی محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار کرد: سابقه حرکت‌های قرآنی و انقلابی مردمان آذربایجان از دوران ورود اسلام به ایران و ملقب شدن به نخستین پایتخت تشیع در جهان اسلام و همچنین حرکت‌های انقلابی که در طول تاریخ 36 ساله انقلاب اسلامی در آن به‌قوع پیوسته، بسیار چشمگیر و حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: این خطه خاستگاه و پرورش علما و بزرگانی همچون علامه طباطبائی، علامه امینی، علامه جعفری و برخی مراجع عظام تقلید بوده که مایه افتخار و سرافرازی دنیای اسلام بوده و هستند که به‌طور حتم این سبقه تاریخی و پیشینه غنی زمینه مطلوبی را برای تربیت نسل جدیدی که حافظ و پاسدار قرآن باشند و امور ترویج و نشر مفاهیم قرآن را برعهده گیرند، فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدی استان آذربایجان شرقی را به‌خاطر وجود مؤسسات، مراکز و خانه‌های قرآنی و همچنین پیشکسوتانی که در عرصه دین و قرآن کمر خم کرده و به مدارج عالی دست یافته‌اند، دارای استعدادهای بالفعل و بالقوه بسیاری برای میزبانی مسابقات قرآن دانست و گفت: با وجود اینکه از دو سال پیش، استانداران و نمایندگان ولی فقیه چند استان به‌طور مکرر خواستار میزبانی سی و هفتمین دوره سراسری مسابقات قرآن کریم بودند، سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با وقوف به ظرفیت‌ها و پیشینه مذهبی و تاریخی آذربایجان شرقی و شهر تبریز این دیار را برای میزبانی این دوره از مسابقات انتخاب کرد. وی افزود: لذا انتظار داریم که این استان با بهره‌گیری از تمام توان خود در نهادها و مجموعه‌ها و جامعه قرآنی خویش، این مسابقات را چندین درجه قوی‌تر، جامع‌تر و تأثیرگذارتر از دوره‌های قبل اجرا کند.

وی آمادگی و توجه مطلوب استاندار آذربایجان شرقی، عنایات نماینده ولی فقیه در استان و پیگیری‌های مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان را از جمله عوامل جنبی انتخاب این استان دانست و از تمام حافظان، قاریان، پیشکسوتان و فعالان قرآنی درخواست کرد که تحت لوای قرآن و با نیت عظمت بخشیدن به فرهنگ و معارف و مفاهیم قرآنی در جهان، برای هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن این مسابقات قدم به میدان بگذارند و با دوری از هرگونه تنش، تک‌روی و موازی‎کاری، برای اعتلای بزرگترین رویداد قرآنی کشور تلاش و کوشش جانانه داشته باشند. رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور همچنین خاطرنشان کرد: اینکه از الان برای داوری نحوه اجرای مسابقات اظهار‌نظر کنیم زود است و باید بعدازاتمام مسابقات با لحاظ کردن مؤلفه‌های موردتأئید سازمان و مطابقت دادن آن با اصول اجراشده در حین مسابقات، نظر داد و داوری کرد.  گفتنی است : سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم سراسر کشور 5 الی 11 اسفند ماه سال جاری در تبریز برگزار می‌شود.





بازدید : 12







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن