تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818811716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار بویین‌زهرا: تکیه بر درآمدهای دولتی در بخش‌های مختلف کاهش یابد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار بویین‌زهرا:
تکیه بر درآمدهای دولتی در بخش‌های مختلف کاهش یابد
فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با تأکید کاهش اتکا به درآمدهای دولتی در بخش‌های مختلف گفت: کمیته امداد قزوین با تکیه بر این اصل تاکنون با ایجاد اشتغال، بسیاری از خانواده‌های زیر پوشش را از بدنه حمایتی این نهاد خارج کرده است.

خبرگزاری فارس: تکیه بر درآمدهای دولتی در بخش‌های مختلف کاهش یابد



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، ارسلان قاسمی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین اظهار داشت: اگر به وضعیت ادارات طی سال‌های گذشته بنگریم با مراجعه ارباب رجوع به‌واسطه نیازمندیهایشان مواجه بودیم.
وی ادامه داد: اما امروز تلاش و برنامه‌ریزی مدیران امداد سبب شده تا این مراجعات ساماندهی شود این کاهش مراجعه‌کننده نشان از ارائه خدمات و فعالیت نیروهای امدادی در خدمت به مردم است.
فرماندار شهرستان بویین‌زهرا اضافه کرد: به واقع باید تکیه بر درآمدهای دولتی در بخش‌های مختلف حتی‌الامکان کاهش یابد و هنر دستگاه‌ها و سازمان‌ها این است که مشارکت مردم را جذب کنند که خوشبختانه کمیته امداد امام خمینی در عرصه جذب مشارکت‌های مردمی و به ویژه جمع‌آوری زکات، کارنامه مثبت و عملکرد مطلوب داشته است.
وی افزود: تسهیلات اشتغال‌زایی یکی از برنامه‌های دولت برای ایجاد اشتغال است که بررسی عملکرد سال‌های گذشته نشان می‌دهد که امداد در این خصوص به خوبی عمل کرده و نتایج مطلوبی را نیز به دست آورده است.
قاسمی عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی به واقع در حوزه اشتغال‌زایی در مقایسه با بسیاری از دستگاه‌ها بهتر عمل کرده به طوری که نتایج مطلوب این تلاش را امروز در نقاط مختلف استان شاهد هستیم.
وی یادآور شد: پرداخت تسهیلات به افراد مستحق، پای‌بندی در بازپرداخت تسهیلات و پیگیری و حمایت از دریافت کنندگان تسهیلات از ویژگی‌های برجسته امداد در کارنامه اشتغال‌زایی است. انتهای پیام/2667/ک

93/11/29 - 10:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن