تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818867709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرد خلافکار پزشک زنان شد/ دستگیری متهم برای هفتمین مرتبه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مرد خلافکار پزشک زنان شد/ دستگیری متهم برای هفتمین مرتبه
فرمانده انتظامی مهریز گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان فرد شیادی را که با جعل عنوان پزشک و بر پا کردن مطب اقدام به فعالیت غیرقانونی کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.

مرد خلافکار پزشک زنان شد/ متهم برای هفتمین بار دستگیر شد
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "منوچهر نصیری" بیان داشت: با توجه به دریافت خبری در خصوص اینکه فردی با جعل عنوان پزشک و برپا کردن مطب اقدام به فعالیت غیر قانونی و کلاهبرداری کرده است بررسی موضوع این پرونده به پلیس اطلاعات و امنیت مهریز سپرده شد.

وی ادامه داد: عوامل پلیس ضمن هماهنگی با مقامات قضائی تحقیقات لازم را در این زمینه شروع کرده و متوجه شدند متهم به هویت "ج.ز" 46 ساله خود را به عنوان پزشک معرفی کرده و در خصوص دندان پزشکی ترمیم دندان و همچنین پزشکی زنان در حال انجام فعالیت است.

این مقام مسوول انتظامی ، ضمن اشاره به دستگیری متهم و انتقال وی به اداره پلیس خاطر نشان کرد: در بازرسی از مطب این پزشک قلابی انواع ابزار آلات ترمیم دندان و عمل جراحی و دفترچه نوبت دهی که اسامی بسیار زیادی از شهروندان از جمله زنان در آن یادداشت شده بود کشف شد.

نصیری تصریح کرد: متهم که داری مدرک تحصیلی دیپلم می باشد به جرم خرید و فروش موادمخدر، جعل اسناد، سرقت و صدور چک بلامحل 6 بار به زندان محکوم شده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه تحقیقات بیشتر در جهت شناسایی شاکیان احتمالی این پرونده ادامه دارد یادآور شد: متهم با دستور مقامات قضائی روانه زندان مرکزی یزد شد.

انتهای پیام/







کد خبر: ۵۱۳۴۶۷۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن