تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804857893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشويش اذهان عمومي ممنوع!


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۲۴ق.ظ)
جام جم: تشويش اذهان عمومي ممنوع!
به گزارش خبرگزاري موج، «تشويش اذهان عمومي ممنوع!» عنوان ديدار اول روزنامه جام جم است که در آن مي خوانيد:
جشن سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را بتازگي با حضور چشمگير مردم در سراسر کشور شاهد بوديم، انقلابي که آموزه هاي اسلام زيربناي آن است و در اين آموزه ها، اخلاق جايگاهي ويژه دارد. اخلاق و شرع، دينداران را خصوصا وقتي رداي مسئوليت بر تن مي کنند، مکلف مي کند هر سخني را بر زبان نرانند و اسباب سوءظن به ديگران را فراهم نسازند.
اما مع الأسف برخي دولتمردان دولت يازدهم مانند برخي دولتمردان پيش از خود، به اين توقع پاسخي شايسته نداده و هر از چندگاه دولت قبل را بدون سند متهم به مفاسدي مي کنند يا مورد سوءظن هايي قرار مي دهند که در هيچ دادگاهي حتي مطرح نشده، چه برسد به اثبات!
برخي از اين اتهامات و سوءظن ها آنقدر بزرگ است که دامنه آن کل نظام را در بر مي گيردچرا که از يک پلشتي و بي حساب و کتابي حکايت مي کند که دولت بتنهايي نمي تواند عامل آن باشد.
در ميان دولتمردان دولت يازدهم، معاون اول محترم رئيس جمهور گوي سبقت را از ديگران ربوده و هر روز برگ نويي از مفاسد ثابت نشده دولت قبل را رو مي کند.
«درآمد نفت در سال ۱۳۹۰، ۱۱۸ ميليارد دلار بوده و ما نفهميديم در اين پنج سال گذشته پول نفت کجا رفت.»
اين جديدترين شبهه افکني آقاي مهندس جهانگيري است که به صورت ضمني و تلويحي دولت قبل را در معرض سوءظن و اتهامي بزرگ قرار مي دهد.
وي چند روز قبل از اين هم به ماجراي خروج بي سر و صداي ٢٢ ميليارد دلار ارز از کشور در اواخر دولت قبل اشاره کرده بود.
جهانگيري همچنين اخيرا در يک اظهارنظر ژورناليستي ادعا کرد بزرگ ترين فساد قرن در دولت گذشته اتفاق افتاده تا در آستانه سالگرد انقلاب اسلامي، پادشاهان و درباريان فاسد تاريخ سياه کشورمان و خصوصا رژيم فاسد و منحوس پهلوي را روسفيد کرده باشد!
اين يادداشت نه درصدد تبرئه دولت قبل از اتهاماتي است که متوجه اوست و نه صلاحيت چنين کاري را دارد فقط مي خواهد بگويد مردم مشابه اين رفتار ناپسند يعني زير سؤال بردن غيرمنصفانه و تقريبا نفي کامل عملکرد دولت هاي قبل را اتفاقا از رئيس دولت قبل در ذهن دارند که از اشکالات عمده احمدي نژاد هم محسوب مي شد لذا دولتمردان يازدهم که بنايشان نفي کامل هر آن چيزي است که احمدي نژاد انجام مي داده است سعي کنند اولا پا جاي پاي او نگذارند و تجربه تلخ برخي رفتارهاي او را تکرار نکنند.
ثانيا مبارزه با فساد که يکي از ارزشمندترين و مهم ترين تکاليف آنهاست را در عمل نشان دهند و با اهداف تبليغاتي و انتخاباتي مخلوط نکنند و با نيت خالص پا به ميدان اين مبارزه مقدس بگذارند. و ثالثا مستندسخن گفتن را پيشه خود قرار دهند و تا جرمي آن هم در چنين سطوحي ثابت نشده، ذهن مردم را مشوش نکنند و بهانه دست بيگانگان و دشمنان نظام ندهند.
از قوه قضاييه نيز انتظار مي رود همانگونه که با رسانه ها به جرم تشويش اذهان عمومي در مواردي به مراتب کوچکتر از اين برخورد مي کند، جلوي تشويش کلان اذهان عمومي از سوي مسئولان را بگيرد.
و سخن پاياني ياد آوري ششمين توصيه رهبر فرزانه انقلاب به دولتمردان دولت يازدهم است. ايشان در ديدار مورخ پنجم شهريورماه 1393 که به مناسبت هفته دولت انجام شد، چنين فرمودند: همواره دولت ها نسبت به دوره هاي گذشته خود منتقد بوده اند که ايرادي هم ندارد، اما اين انتقاد نبايد حالت اغراق آميز و تخريب پيدا کند، زيرا در روحيه مردم تأثير بد مي گذارد و آنان را نسبت به آينده نيز نامطمئن مي کند.
ايشان با اشاره به برخي اظهارنظرهاي مبالغه آميز و غير منصفانه در خصوص دولت هاي گذشته، افزودند: اگر در اين اظهار نظرها بي انصافي شود، قطعاً در آينده نيز نسبت به عملکرد ما هم بي انصافي خواهد شد. اگر برخي سياست ها يا عملکردهاي دوره گذشته را قبول نداريم، بهترين شيوه اصلاح آن در عمل است و اين روش بهتر از اظهار نظر است.»

نويسنده: مهدي فضائلي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن