تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815156891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امسال يك هزار و ‪ ۳۴۸‬كلاس درس تحويل آموزش و پرورش گيلان مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امسال يك هزار و ‪ ۳۴۸‬كلاس درس تحويل آموزش و پرورش گيلان مي‌شود
داخلي. فرهنگي. آموزش و پرورش. توسعه و نوسازي مدارس.

مديركل توسعه، نوسازي و تجهيز مدارس گيلان گفت: امسال بيش از يك هزار و ‪ ۳۰۰‬كلاس درس به آموزش و پرورش استان تحويل مي‌شود.

"حجت شعبان‌پور" روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنااظهار داشت: اين سازمان، امسال ‪ ۱۷۱‬مدرسه با يك هزار و ‪ ۳۴۸‬كلاس درس با زيربناي ‪ ۱۷۶‬هزارو ‪ ۳۰۶‬مترمربع تحويل آموزش و پرورش استان خواهد داد.

وي اضافه كرد: براساس محاسبات به عمل آمده ساخت و تحويل اين پروژه‌ها بيش از ‪ ۳۵۰‬ميليارد ريال هزينه در برخواهد داشت.

شعبان‌پور خاطرنشان كرد:اين پروژه‌هادر طول هفته دولت، هفته‌بازگشايي مدارس، دهه فجر و پايان سال تحويل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

وي افزود: سازمان نوسازي مدارس پارسال نيز موفق به تحويل ‪ ۱۴۸‬مدرسه با يك هزار و ‪ ۷۶‬كلاس درس و زيربناي ‪ ۱۱۱‬هزار و ‪ ۷۹۴‬متر مربع و ‪ ۹۰‬سرويس بهداشتي با ‪ ۲۶۸‬چشمه به سازمان آموزش و پرورش استان شد.

به گفته شعبان‌پور خيرين مدرسه‌ساز گيلان نيز در طول ‪ ۹‬سال گذشته با مشاركت دولت موفق به تحويل ‪ ۱۱۸‬مدرسه با بيش از‪ ۷۰۰‬كلاس درس و زيربناي ‪۵۹‬ هزار و ‪ ۶۰۶‬مترمربع به سازمان آموزش وپرورش استان شده‌اند.

وي ارزش پروژه‌هاي ساخته شده توسط خيرين مدرسه‌ساز گيلاني را در طول ‪ ۹‬سال گذشته بيش از ‪ ۲۰۰‬ميليارد ريال اعلام كرد.

شعبان‌پور يادآور شد: اين خيرين در حال حاضر ‪ ۲۳‬مدرسه ‪ ۱۴۳‬كلاسه را با زيربناي ‪ ۴۲‬هزارو ‪ ۸۷۸‬مترمربع زيربنا و ارزش بيش از ‪ ۵۰‬ميليارد ريال در دست احداث دارند.

وي تعهدات مردمي خيرين را در سال جديد ‪ ۱۳۰‬ميليارد ريال و تعهدات خيرين حقوقي ( مانند بنياد شهيد و غيره ) را ‪ ۱۷۰‬ميليارد ريال اعلام كرد.

به گفته اين مقام مسوول پارسا بيش از ‪ ۴۶۰‬ميليارد ريال اعتبار براي تخريب و نوسازي ‪ ۲۸۳‬مدرسه با يك هزار و ‪ ۷۹۵‬كلاسه هزينه شده است.

استان گيلان داراي پنج هزار مدرسه با بيش از ‪ ۴۵۰‬هزار دانش‌آموز است كه بيش از نيمي از مدارس آن دو نوبته هستند.

در زمان حاضر ‪ ۳۱۵‬خير مدرسه‌ساز آقا و ‪ ۶۵‬خيرمدرسه ساز بانو با مشاركت دولت مشغول نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس گيلان هستند. ك/‪۳‬
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن