تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیرهادی: ساخت فیلم پلیسی-جاسوسی نیاز به حمایت دولتی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پیرهادی: ساخت فیلم پلیسی-جاسوسی نیاز به حمایت دولتی دارد خبرگزاری پانا: تهیه کننده فیلم «روباه» گفت: ساخت فیلم پلیسی-جاسوسی بدون حمایت نهادهای امنیتی و دولتی موفق نخواهد شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۲ بهمن ساعت 11:22

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، پیرهادی تهیه ‌کننده فیلم روباه در نشست این فیلم گفت: فیلم های پلیسی برای موفق شدن باید با استانداردهای لازم تولید شود.
وی افزود: برای اینکه بخش خصوصی بتواند حضور پیدا کند و نگرانی بابت بازگشت سرمایه نداشته باشد،نیاز به حمایت بخش دولتی است.
این تهیه کننده سینما درباره فروش فیلم «روباه» اظهار کرد: تلاش کردیم با ساخت اثری برگرفته از داستان واقعی و با روایت قوی، اثری قابل قبول تولید کنیم و امیدوارم اینه اثر سینمایی در گیشه هم موفق شود.
پیرهادی افزود: به شخصه به کارکردن در این عرصه علاقه مند هستم و در صورت فراهم شدن شرایط و حمایت کافی بازهم در این ژانر فیلم خواهم ساخت.
وی با بیان اینکه فیلم روباه براساس واقعیت تولید شده است ، عنوان کرد: در جریان ساخت ای فیلم از مشاوران و کارشناسان مطلع دراین عرصه استفاده کردیم.
پیرهادی در خصوص داستان فیلم سینمایی "روباه" بیان کرد: این فیلم با موضوعی اجتماعی به مسائل امنیتی و جاسوسی انرژی هسته‌ای می پردازد، به عبارتی مسائل روز اجتماعی کاملا منطبق با مسائل هسته‌ای و از این رو به نظرم قصه ای نو دارد. 
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن