تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803499738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد خراسان هم‌صدا با ایران صلابت انقلاب را فریاد می‌زند/روایت ایستادگی سرزمین خاوران در ۳۶ سالگی انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
خراسان هم‌صدا با ایران صلابت انقلاب را فریاد می‌زند/روایت ایستادگی سرزمین خاوران در ۳۶ سالگی انقلاب
در تولد ۳۶ سالگی انقلاب، خراسان هم‌صدا با سراسر ایران، صلابت انقلاب را فریاد می‌زند، در اینجا طیف‌ها و گروه‌های مختلف با خروشی آتشین پایه‌های کاخ نشینان و سران استکبار را به لرزه انداخته و با آفرینش فجری دیگر، سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی را جشن گرفتند.

خبرگزاری فارس: خراسان هم‌صدا با ایران صلابت انقلاب را فریاد می‌زند/روایت ایستادگی سرزمین خاوران در ۳۶ سالگی انقلاب



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امسال میدان ۱۵ خرداد در پایتخت معنوی قرارگاه وعده راهپیمایان ۲۲ بهمن ماه است و از ساعات ابتدایی صبح امروز، موج جمعیت با در دست داشتن پلاکارد‌ها و پرچم جمهوری اسلامی آمده‌اند تا نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده و با ندای دشمن‌شکن «الله اکبر»؛ صحنه‌های همیشه ماندگاری را به نمایش در آورند. روایت حال و احوال سرزمین خاوران در ۳۶ سالگی انقلاب روایت حال و احوال سرزمین خاوران در ۳۶ سالگی انقلاب روایتی از جنس ایستادگی است و هم‌اکنون راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه در ۱۷۵ نقطه خراسان رضوی با حضور مردم غیور این استان در حال برگزاری بوده و این مراسم در مشهد از میدان ۱۵ خرداد واقع در خیابان امام رضا (ع) به سمت حرم رضوی است.
امروز کودک و زن، پیر و جوان یک‌صدا بر سر آمریکا و اسرائیل و انگلیس فریاد می‌زنند و در حالی که مشت‌هایشان را گره کرده‌اند، با شعارهای «وصیت شهیدان مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» و «لا اله الا الله، آمریکا عدو الله» تنفر و انزجار خود را بعد از گذشت ۳۶ سال همچنان از استکبار جهانی اعلام می‌دارند. نوای دلنشین انقلاب در میدان ۱۵ خرداد نوای دلنشین انقلاب در میدان ۱۵ خرداد فضای شهر را پر کرده است، امروز برخی از اهالی سایر شهرستان‌های خراسان رضوی نیز به مشهد آمده‌اند تا با خروشی انقلابی باری دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کنند. اهالی شهرستان‌های خراسان از نیشابور و قوچان تا تربت جام و گناباد و سبزوار و سرخس به این خطه آمده‌اند تا اوج دلدادگی خود به نظام، انقلاب و رهبری را به منصه ظهور بگذارند.
این جمعیت خروشان پرچم آمریکا و اسرائیل و انگلیس را هم به دست گرفته‌اند تا در اوج راهپیمایی با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، انگلیس و اسرائیل، پرچم‌های این کشور‌ها را به آتش کشیده و سی و ششمین سال آزادی و استقلال نظام اسلامی را جشن بگیرند.
آنان عکس‌هایی از امام راحل، رهبر معظم انقلاب و پارچه نوشته‌هایی با شعارهای انقلابی را به دست دارند و در این صبح زمستانی با سردادن شعارهای انقلابی مسیر میدان ۱۵ خرداد را برای رسیدن به حرم مطهر طی می‌کنند.
خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران رسانه‌های جمعی استان هم در مسیر برگزاری آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن مستقر شده‌اند و در حال ثبت این واقعه تاریخی و حماسی هستند، مسئولان، مدیران دستگاه‌های مختلف و طلاب و روحانیان هم در صف اول راهپیمایان قرار گرفته و با شور انقلابی آحاد جامعه همراه و هم‌صدا شده‌اند. از دختر ۷ ساله تا پیرمرد ۷۰ ساله در میان این جمعیت دختری ۷ ساله در حالی که دستش را به مادر سپرده با آهنگی پرطنین و استوار سرودهای انقلابی را می‌خواند و پرچم آمریکا و اسرائیل را زیرگام‌های کوچکش لگدمال می‌کند.
پیرمرد ۷۰ ساله تربت‌جامی هم خود را با سیل خروشان جمیعت همراه کرده و یک نفس شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهد و می‌گوید: از دیروز به مشهد آمدم تا راهپیمایی ۲۲ بهمن را در این شهر باشم و در کنار اهالی این سرزمین برگ دیگری بر دفتر حماسه ماندگار خراسانی‌ها نقش بزنم.
مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار خراسان با حضور با شکوه خود آمده‌اند تا بگویند در همه حال پشتیبان ولایت فقیه و گوش به فرمان ولی امر خود هستند.
بانویی فریمانی هم با در دست داشتن پرچم سه رنگ کشورمان می‌گوید: امروز آمده‌ایم تا باری دیگر ندای اتحاد مسلمانان و انزجار از دشمنان را با صدایی بلند سر دهیم و نشان دهیم که توطئه و دسیسه‌های دشمن نمی‌تواند ملت ایران را از نظام اسلامی دلسرد کند. حضور ملت ما، گزینه‌های روی میز است جمعیت هر لحظه بیشتر می‌شود و شعار‌ها هر ثانیه کوبنده‌تر سر داده می‌شود، پسری جوان که از اهالی مشهد است، بلند‌تر از بقیه همسن و سالانش الله اکبر گویان مسیر راهپیمایی را می‌پیماید و بی‌صبرانه در انتظار رسیدن به بارگاه منور رضوی و گوش سپردن به بندهای قطعنامه است. عکس شهدای انقلاب اسلامی در دست مردم است، مردم مشهد ماکت آرکیو 170 را در دست دارند و با سربندهای لبیک یا خامنه‌ای یکصدا فریاد می‌زنند، من عاشق محمدم(ص) و می‌گویند حضور ملت ما گزینه‌های روی میز است.
این جمعیت امروز بیدار‌تر و هوشیار‌تر از همه روزهای دیگر تقویم، هم صدا با سراسر ایران، صلابت انقلاب را فریاد می‌زنند و با خروشی آتشین پایه‌های کاخ نشینان و سران استکبار را به لرزه می‌اندازند تا با آفرینش فجری دیگر، سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی را جشن بگیرند. حضور باشکوه دانش‌آموزان رنگ و بویی دیگر به تظاهرات بخشیده است در تمام مسیرهای راهپیمایی شور و شعور انقلابی در جریان است و دانش‌آموزان خراسانی با حمل پلاکاردهایی که شعار «یاد شهیدان خدا زنده باد جمهوری اسلامی پاینده باد» بر آن نوشته شده در مراسم باشکوه امروز حضور چشم‌گیری دارند.
حضور باشکوه این دانش‌آموزان رنگ و بویی دیگر به تظاهرات بخشیده و آنان با سردادن شعارهایی همچون ۲۲ بهمن ماه یوم‌الله یوم‌الله،‌ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، استقلال آزادی جمهوری اسلامی، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس به دشمنان و مستکبران عالم نشان دادند که همواره با حفظ و تقویت روحیه استکبار ستیزی، در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.
دانش آموزان با عشق، شاخه‌های گل و عکس امام راحل را به دست گرفته و همگام با سیل خروشان جمعیت به سمت حرم رضوی در حرکت هستند. عکس‌های سلفی با راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه هم اینک جوانان بسیاری هم با تلفن‌های همراه خود در حال عکس گرفتن و فیلمبرداری از مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه هستند و می‌خواهند تا این تصاویر ناب را با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
بسیاری از حاضران در کنار دوربین صدا و سیما، دست‌های خود را به علامت پیروزی بالا می‌برند و یک صدا می‌گویند؛ مرگ بر مستکبران عالم، در حال حاضر حضور حماسی مردم خراسان از چشم عکاسان و خبرنگاران پنهان نمانده و آنان از ساعات ابتدایی صبح امروز در حال ثبت این واقعه تاریخی و شگفت هستند.
نسل‌های سوم و چهارم نیز دوشادوش انقلابیون سال 57 مشت‌هایشان را با اقتدار و غرور گره کرده اند و بالنده‌تر از هر زمانی شعارهای اوایل انقلاب را سر داده و با ایستادگی هرچه تمام، بازهم بر سر آرمان‌های انقلاب ایستادگی می‌کنند.
بادکنک، پرچم سه رنگ کشورمان، پلاکارد، شعارهای انقلابی و عشق به وطن و نظام از چیزهایی است که راهپیمایان با خود به همراه آورده اند و با گام‌های خستگی ناپذیر در مسیر حرم مطهر در حال حرکت هستند.
مردم خراسان باری دیگر در کنار همه ایران سوار بر قطار انقلاب به میدان آمدند تا فریاد ایستادگی و سربلندی را سر دهند و پاسخ محکمی به یاوه گویی‌های دشمنان و قدرت‌های پوشالی جهان بدهند.
............................
گزارش: مرضیه صاحبی .............................. انتهای پیام/3138

93/11/22 - 10:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن