تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820570156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در سال جاري هفت هزار دستگاه خودرو سمند به كشورهاي خاورميانه صادر مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: در سال جاري هفت هزار دستگاه خودرو سمند به كشورهاي خاورميانه صادر مي شود
اقتصاد. صنايع. صنايع خودروسازي.

مدير صادرات منطقه خاورميانه و شمال آفريقاي شركت ايران خودرو گفت: اين شركت در سال جاري حدود هفت هزار دستگاه خودرو سمند را به كشورهاي منطقه خاورميانه صادر مي‌كند.

جواد طالب افزود: ايران خودرو در سال گذشته دو هزار دستگاه سمند به كشورها منطقه خاورميانه صادر كرده كه امسال پيش بيني مي‌شود صادرات به اين كشورها به هفت هزار دستگاه برسد.

وي در خصوص ميزان صادرات به كشور امارات نيز گفت: در سال گذشته ‪۲۰۰‬ دستگاه سمند به كشور امارات صادر شد كه پيش بيني مي‌شود در سال جاري صادرات به اين كشور به سه هزار دستگاه سمند برسد.

به گزارش روابط عمومي ايران خودرو، وي همچنين تصريح كرد: خودروي سمند از نظر كيفيت، قدرت موتور و استحكام قابل رقابت با خودروهاي روز جهان نظير هيوندا و كيا بوده و با اقبال عمومي در كشورهاي عربي روبه رو شده است.

طالب، در خصوص قيمت فروش خودروهاي سمند صادراتي به كشورهاي حوزه خليج فاررس، گفت: به منظور ايجاد رقابت با خودروهاي وارداتي به اين كشورها، قيمت سمند نيز مطابق با قيمت روز اين قبيل خودروها تعيين و صادر مي‌شود.

وي بازاريابي سمند در كشورهاي عربي را از اهداف اين بخش عنوان كرد و گفت:
بر اساس برنامه ريزي صورت گرفته، خودروي سمند با قيمت پايه و با در نظر گرفتن توجيه اقتصادي به كشورهاي عربي صادر مي‌شود.

مدير صادرات منطقه خاور ميانه و شمال آفريقا شركت ايران خودرو با تاكيد بر توجيه پذيري صادرات، افزود: قبل از عرضه سمند به اين كشورها توجيه پذير بودن صادرات توسط كارشناسان به دقت بررسي مي‌شود و در صورت عدم توجيه پذيري مناسب، صادرات قطع خواهد شد.

---> ايرنا.سمند.صادر.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن