تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815049107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديران و پرسنل مترو با آرمان هاي امام (ره) تجديد ميثاق کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۵۰ب.ظ)
مديران و پرسنل مترو با آرمان هاي امام (ره) تجديد ميثاق کردند در آستانه سي و ششمين سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي كاركنان شركت بهره برداري مترو و شركت مترو تهران با آرمان‌هاي امام راحل تجديد ميثاق کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، در هشتمين روز از دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي جمعي از مسؤولان و كاركنان متروي تهران با حضور در مرقد مطهر امام خميني(ره) با آرمان‌هاي رهبر كبير انقلاب اسلامي تجديد ميثاق نمودند.
مهندس محسن نايبي مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران که به همراه معاونان، مديران و جمعي از كاركنان اين شركت در اين مراسم شرکت کرده بود، با گراميداشت ايام مبارک دهه فجر، بر پايبندي خود و همکارانش بر اصول انقلاب و استمرار انديشه هاي پاک ‌‌روح خدا، خميني كبير تأکيد کرد.
نايبي ضمن گرامي داشتن ياد و خاطره امام خميني(ره) بنيان گذار کبير انقلاب اسلامي، برنامه هاي شرکت بهره برداري مترو در روز 22 بهمن را نيز اعلام نمود.
به گفته وي، استفاده از مترو در روز 22 بهمن تا پايان مراسم راهپيمايي رايگان خواهد بود.
مديرعامل شرکت بهره برداري مترو همچنين اعلام کرد که با برگزاري نشست خبري در روز 21 بهمن جزئيات دقيق برنامه هاي شرکت مترو را اعلام خواهد نمود.
مهندس درويش مديرعامل شرکت مترو تهران نيز با گرامي داشتن دهه فجر و پيروزي انقلاب اسلامي ايران از بهره برداري از چند ايستگاه مترو طي ماه هاي آينده خبر داد.
به گفته وي، شرکت مترو هم اکنون 4 ايستگاه را در خط 3 آماده بهره برداري دارد و از يک ماه آينده هر ماه يک ايستگاه را افتتاح مي نمايد.
وي بدون اشاره به نام ايستگاه هايي که قرار است افتتاح شوند، عنوان داشت که اين ايستگاه ها از نيمه مياني و جنوبي خط 3 هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن