تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814904042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

3600 نفر، از سه اکران سينمايي فجر بازديد کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۴۱ب.ظ)
تا پايان روز چهارم از جشنواره فيلم فجر کرمانشاه؛ 3600 نفر، از سه اکران سينمايي فجر بازديد کردند مدير کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي کرمانشاه گفت: تا پايان چهارمين روز از جشنواره فيلم فجر در کرمانشاه تعداد 3600 نفر از علاقمندان به هنر هفتم از فيلم هاي "اين سيب ها هم براي تو"، "اعترافات ذهن خطرناک من" و "ابوزينب" بازديد به عمل آوردند.
ابراهيم رحيمي زنگنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه با بيان اين مطلب که به دليل نقص فني فيلم "قول" در اکران روز سوم نتوانست قرار گيرد، ابراز داشت: بروز مشکلات فني در سيستم نرم افزاري سينما آزادي در سومين روز برگزاري جشنواره فيلم فجر بر روي پرده سينما نرفت و در فرصتي مناسب اين فيلم نيز در سه سانس به اجرا درخواهد آمد.
وي حضور مردم در سينما آزادي را در روزهاي گذشته جشنواره فيلم قابل توجه و مطلوب ارزيابي کرد و افزود: پيش بيني مي شود در روزهاي باقي مانده نيز با توجه به اکران فيلم هايي که در سطح کشوري جشنواره فيلم فجر از رتبه هاي قابل توجهي برخوردار هستند، علاقه مندان بيشتري در سينما آزادي حضور پيدا کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن