تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820846622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آهي: سه هفته ديگر مي رسم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آهی: سه هفته دیگر می رسم
مدافع وسط ملواني ها در تعطيلات نيم فصل دچار يک بيماري شد و هنوز هم که هنوز است نمي‌ تواند انزلي چي ها را در رقابت هاي ليگ‌برتر همراهي کند.

به گزارش "ورزش سه"، آهی در مورد مشکلی که برایش پیش آمده گفت: قبل از اینکه به اردوی کیش برویم سرما خورده بودم و ویروسی وارد بدنم شده بود، از آنجا که نمی‌دانستم چه ویروسی است بدنم واکنش نشان داد، بعدش هم عضلاتم خیلی ضعیف شد و یک جلسه تمرین هم نتوانستم انجام بدهم. به همین دلیل چندین آزمایش انجام دادم و حتی به تهران آمدم و پیش متخصص رفتم، به من گفتند بیماری ات طول درمان دارد. اما من هم رفتم و دوباره به تمریناتم ادامه دادم و درمانم را پیگیری نکردم. دکتر نگران شد و به من گفت مدت درمان 4 تا 12 هفته است الان 7 هفته از آن زمان سپری شده، در حال حاضر شوکه شدم فکر می‌ کردم با اتمام این 50 روز تعطیلی حتما می‌ رسم اما این اتفاق نیفتاد.

او در همین باره ادامه داد: فکر کنم تا 3 هفته دیگر یعنی بازی با سپاهان می‌ رسم. فعلا که انفرادی تمرین می‌ کنم. قرار است دوباره 2 هفته لیگ تعطیل شود و این تعطیلی می‌ تواند به نفعم باشم تا خودم را آماده کنم. ملوان هم واقعا بدشانسی آورده و در حال حاضر با کمبود مهره مواجه شده. البته حسین کنعانی که به جای من بازی می‌ کند، عملکرد خوبی داشته است.



1393/11/18 10:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن