تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818890209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست کمیته امداد: بدون اصل ولایت جامعه از هم خواهد گسست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست کمیته امداد:
بدون اصل ولایت جامعه از هم خواهد گسست
سرپرست کمیته امداد امام خمینی با تأکید بر اینکه بدون اصل ولایت جامعه از هم خواهد گسست گفت: باید در انتخابات خود چه در مجلس خبرگان و چه مجلس، کارها را به اهلش بسپاریم در غیر این صورت خطاکار خواهیم بود.

خبرگزاری فارس: بدون اصل ولایت جامعه از هم خواهد گسست



به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسین انواری شامگاه پنج‌شنبه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: تحریم‌ها موضوع جدیدی نیست چراکه از زمان صدر اسلام و پیامبر(ص) تحریم‌های اقتصادی علیه مسلمانان وجود داشته و در حال حاضر نیز وجود دارد.
وی تصریح کرد: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون به اشکال مختلف تهدیدها و تحریم‌هایی را علیه ملت و نظام مشاهده می‌کنیم که همانند اقدامات دشمن در زمان پیامبر اکرم است.
وی دهه فجر را فرصتی برای بازنگری در احوالات و روحیات مردم بیان کرد و اظهار داشت: با بازنگری در احوالات خود می‌توانیم خطاها را رفع کنیم.
وی افزود: باید نگاه کرد که کجا بوده ایم؛ اسلام چه کرد و بعد از 35 سال از انقلاب به کجا می‌خواهیم برسیم.
انواری سئوالات ذکر شده را از جمله سئوالات جوانان دانست و گفت: باید برای نسل جدید پاسخ قانع‌کننده داشته باشیم.
وی با بیان در زمان شاه، دشمن هویت و دین ما را گرفته بودند، ابراز داشت: همه چیز به سمت انحراف پیش می‌رفت و از اسلام چیزی نمانده بود.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به مبارزه امام از سال 42 تا 57 اظهار کرد: امام (ره) وقتی کار خود را شروع کرد فتنه وجود داشت و هر روز نیز دامنه آن بیشتر می‌شد. وی با بیان اینکه فتنه امروز نیز تمام نشده است خاطرنشان کرد: ما باید مسیر خود را بشناسیم چراکه همواره در معرض آزمایش هستیم.
انواری اسلام، مردم و ولایت را سه رکن مهم انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: دشمن همواره با توطئه‌های خود در پی ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان نظام است.
وی ابتکار مهم امام راحل را اتصال مردم به یکدیگر دانست و افزود: همین اتحاد و همبستگی مردم بود که فتنه سال 88 را بی‌اثر کرد.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه بدون اصل ولایت جامعه از هم خواهد گسست، با اشاره به قیام‌های منطقه گفت: این قیام‌ها به دلیل نبود رهبر بی‌نتیجه می‌ماند.
وی در پایان سخنان خود یادآور شد: باید در انتخابات خود چه در مجلس خبرگان و چه مجلس شورای اسلامی، کارها را به اهلش بسپاریم در غیر این صورت خطاکار خواهیم بود.
انتهای پیام/89002/

93/11/17 - 06:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن