تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819812067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد به جوانان و استفاده از تجربه پيشکسوتان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۵۰ب.ظ)
ساداتيان مطرح کرد: اعتماد به جوانان و استفاده از تجربه پيشکسوتان تهيه کننده فيلم سينمايي «جامه دران» گفت: اعتماد به جوانان امر پسنديده اي است و در عين حال بايد از تجربه سينماگران پيشکسوت نيز استفاده کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد جمال ساداتيان، تهيه کننده فيلم سينمايي «جامه دران» با اشاره به حضور گسترده نسل جوان در اين دوره جشنواره بيان کرد: ايجاد روحيه و اعتماد به نفس در نسل جوان امر پسنديده اي است که حتما بايد انجام شود.
وي با بيان اين که بايد روي خلاقيت هاي نسل جوان در هر دوره زماني حساب کرد، افزود: البته در اين دوره، فيلم سازان اول تنها به بخش نگاه نو محصور شده اند، در حالي که ممکن است برخي فيلم ها ظرفيت حضور در بخش سوداي سيمرغ را داشته باشند.
تهيه کننده فيلم «به رنگ ارغوان» افزود: شايد بعضي آثار به عنوان فيلم اول شناخته شوند، اما؛ عوامل جلو و پشت دوربين حرفه اي هستند و تمايل دارند آثارشان در بخش سوداي سيمرغ ديده شود.
ساداتيان در پاسخ به سوالي درباره استقبال مخاطبان از فيلم هاي جوانان گفت: کارگردان هاي نسل قبل با آثار خوب موقعيت هنري خود را تثبيت کرده اند، اين در حالي است که واکنش هاي منتقدان، هيأت داوران و مردم به آثار سينمايي فيلمسازان جوان در جشنواره فيلم فجر مي تواند عنصري براي مطرح شدن آثار آن ها باشد.
اين تهيه کننده خاطرنشان کرد: نکته مهم اين است که در نهايت، بهترين ظرفيت ارزيابي، تماشاگران و مردم هستند که پس از تماشاي فيلمي مي توانند بهترين تبليغ را براي آن انجام دهند.
وي درباره اين که برخورد فيلمسازان با سابقه با حضور جوانان در سينما بايد چگونه باشد، گفت: بايد اين را قبول کنيم که حوزه هنر، حوزه خلاقيت و ابتکار است و سينما حوزه انديشه و تفکر است؛ ضمن اين که اگر خلاقيت نباشد، جامعه فيلمساز را پس مي زند.
تهيه‌کننده «جامه دران» بيان کرد: کارگردان هاي با سابقه بايد خود را به روز نگه دارند و با فناوري و انديشه هاي روز هماهنگ شوند. حوزه سينما حوزه رصد وضعيت اجتماعي جوامع است و اگر از اين وظيفه دور بمانند، سرنوشت خوبي نخواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن