تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814588420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیاری از سنت ها به زندگی امروز خدشه وارد می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رویا تیموریان گفت بسیاری از سنت ها به زندگی امروز خدشه وارد می کند خبرگزاری پانا: بازیگر فیلم «خانه دختر» گفت: بسیاری از سنت ها به روابط اجتماعی و زندگی امروز خدشه وارد می کند و باعث بروز مشکلات و بحران هایی می شود
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۵ بهمن ساعت 14:36

خبرگزاری پانا+

 به گزارش  سرویس فرهنگی پانا ،رویا تیموریان بازیگر پیشکسوت سینما ،تئاتر وتلویزیون درباره ایفای نقشش در فیلم «خانه دختر» گفت: من در فیلم «خانه دختر» به خاطر طراحی لباس، گریم وجنس بازی که مدنظرکارگردان بود، قرار شد نقش زن سنتی را که مردم پیش از این در فیلم ها دیده بودند، بازی کنم. وی افزود: من تمام تلاشم را کردم که این نقش را به خوبی ایفا کنم و نمادی زنی از طبقه و قشری از جامعه باشم که مابه ازای بیرونی دارد و برای مردم آشناست.
این بازیگر سینما عنوان کرد: واقعیت این است که جامعه ما بین نگاه مدرن و ریشه های سنتی مانده و درگیر است.فیلم «خانه دختر» هم موضوعی را مطرح می کند که در شهرهای بزرگ و جامعه امروز به خاطرهمین تضادها بسیار رخ می دهد.
تیموریان اضافه کرد:درگیری جامعه بین سنت و مدرنیته به این گونه است که ما بهترین و آخرین مدل لباس ها، وسایل خانه و ماشین ها را در زندگی استفاده می کنیم و تلاش می کنیم امروزی باشیم اما وقتی به مسایل خانوادگی و اجتماعی می رسیم می خواهیم با نگاه سنتی به آنها بپردازیم.
وی با بیان اینکه از بسیاری از سنت های خوب و درست جامعه حمایت می کند، افزود: اما بسیاری از سنت ها به روابط اجتماعی و زندگی امروز خدشه وارد می کند و باعث بروز مشکلات و بحران هایی می شود.
بازیگر فیلم «گزارش یک جشن» تصریح کرد:در واقع این فیلم می خواهد بگوید اگر دختر و پسری برای زندگی به توافق رسیده اند و برای زندگیشان تصمیم می گیرند، انجام برخی امور و بردن دختر نزد پزشک تجاوز به حریم شخصی و خصوصی دختر است.
وی ادامه داد:این فیلم قصد جانبداری از هیچ تفکر و نگاهی ندارد، تنها می خواهد معضلی از جامعه امروز را نشان دهد و برخی تعصبات را که می تواند مخل زندگی امروز باشد،به نمایش می گذارد.
خانه دختر» را می توان اولین ساخته بلند سینمایی شهرام شاه حسینی است که در دومین روز جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم داستان دختر دانشجویی در آستانه ازدواج است که درست در روز عقد اتفاقی برایش رخ می دهد و قصه فیلم از اینجا رقم می خورد.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن