تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برداشتهای مالی دولت تخلف است و در حال پیگیری هستیم/ برداشت 1.2 میلیاردی تورم و نقدینگی را بالا می‌برد


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: افزایش پایه پولی و نقدینگی بدون شک احتمال افزایش سطح عمومی قیمتها را بالا خواهد برد که این مسئله تنها به زیان مردم عادی است.

پایگاه خبری تحلیلی تراز: مسعود میرکاظمی با بیان اینکه متاسفانه دولت یازدهم تخلفات مالی گوناگونی را در کارنامه خود در 17 ماه اخیر ثبت کرده است گفت: برداشتهای مالی اخیر دولت همگی جز تخلفات است و در حال رسیدگی تمام آنها هستیم.
وی در ادامه با بیان اینکه در داستان خلق اعتبار 1.2 میلیارد دلاری دولت و بانک مرکزی مقصر است گفت: با این اقدام دولت و خلق پولی که صورت گرفته مطمئنا اقتصاد ایران در ماههای اینده با چالش های بیشتری مواجه خواهد شد.
وی در ادامه چالش های خلق اعتبار 1.2 میلیارد دلاری را، افزایش نقدینگی افسارگسیخته و افزایش پایه پولی و بالارفتن تورم توصیف کرد و گفت : دولت نباید این اقدامات را انجام دهد چرا که این کارها،آینده اقتصاد ایران را دچار چالش و تهدید خواهد کرد.
وی همچنین ادامه داد: افزایش پایه پولی و نقدینگی بدون شک احتمال افزایش سطح عمومی قیمتها را بالا خواهد برد که این مسئله تنها به زیان مردم عادی است.
میرکاظمی درباره توجیه دولت مبنی بر برداشتهای غیرقانونی در ماههای اخیر نیز توضیح داد: دولت میگوید ما تحریم هستیم و به همین علت این پولها را برداشت میکنیم. باید از دولتیها پرسید مگر تحریمها حرف امروز است؛ ما سالهاست تحریم هستیم ، مگر امروز تحریم شدیم که این حرفها را میزنید. ویگفت توجیه دولت در این باره اشتباه است و تخلفات دولت را توجهی نمی کند.




چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 10:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن