تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802749826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وي‍‍‍‍‍ژگيهاي منحصربه فرد جديدترين نسخه همراه بانک با امنيت بالا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۵۹ق.ظ)
وي‍‍‍‍‍ژگيهاي منحصربه فرد جديدترين نسخه همراه بانک با امنيت بالا رئيس اداره کل خدمات فناوري اطلاعات و توسعه بانکداري نوين از ارائه جديدترين نسخه همراه بانک سپه با 13 مزيت ويژه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين صلواتي با اشاره به تأکيدات مديرعامل بانک مبني بر توجه ويژه به بانکداري الکترونيک و خدمات جديد از اجرايي شدن 26 پروژه در حوزه فناوري اطلاعات و توسعه بانکداري نوين خبر داد که ازجمله آن‌ها ارائه جديدترين نسخه همراه بانک سپه است.
صلواتي با بيان اينکه نسخه جديد همراه بانک سپه از يکم دي سال جاري رونمايي و مورداستفاده مشتريان قرارگرفته است گفت: بانک سپه به‌عنوان نخستين بانک ايراني در سال‌هاي اخير اقدام به ارائه نرم‌افزارهاي همراه بانک در قالب سيستم‌عامل‌هاي جاوا و اندرويد کرده که خدمت‌رساني به بيش از 2 ميليون مشتري را بر عهده دارد.
صلواتي گفت: با توجه به ارتقاء نسخه سيستم‌عامل‌هاي تلفن‌هاي همراه و همچنين افزايش نياز مشتريان به خدمات جديد و عدم ارائه نسخه جديد بانک سپه اقدام به تهيه و توليد نرم‌افزار همراه بانک قابل‌نصب بر روي تمامي نسخه‌هاي موجود سيستم‌عامل اندرويد (از 2.3.2 تا نسخه 5) کرده است.
وي به 13 مزيت نسخه جديد اشاره کرد و اظهار داشت: اهم مزاياي اين نرم‌افزار عبارت‌اند از روي کليه نسخه‌هاي موجود سيستم‌عامل اندرويد قابليت ارائه است. بدون نياز به مراجعه به سايت براي دريافت کليد ارتباطي، تبادل را انجام مي‌دهد، حساب‌ها و کارت‌هاي مشتري را به‌روزرساني مي‌کند، قابليت ارائه صورتحساب بر اساس تعداد گردش يا از تاريخي معين را دارد، قابليت تغيير رمز ورود به درگاه، نام کاربري، ارائه موجودي حساب، انتقال وجه حسابي، افزودن يا حذف حساب مقابل، دريافت حساب‌هاي مقابل از مرکز، پرداخت قبوض را دارد، توسط شماره مشتري و رمز عبور درگاه قادر به سرويس گيري روي تمامي حساب‌هاي اعلامي خود خواهد بود. توانايي برقراري ارتباط با مرکز هم در قالب پيامک و هم در قالب اينترنت را دارا است.
صلواتي گفت: نسخه جديد همراه بانک سپه، توسط پرسنل تهيه‌شده و محصول برون‌سپاري نيست؛ بنابراين ارائه هرگونه سرويس جديد بازمان کوتاه‌تري امکان‌پذير است.
وي اضافه کرد: اين نرم‌افزار از امنيت قابل‌قبول برخوردار است و اين امنيت در هر دو بستر پيامک و اينترنت تأمين‌شده همچنين با حداقل پهناي باند اينترنتي موجود در بستر سيم‌کارت (GPRS,3G,4G) و يا بي‌سيم wifi قابليت استفاده است.
وي در تشريح برنامه‌هاي بانک سپه در ارتباط با نسخه‌هاي بعدي همراه بانک گفت: ارائه سرويس‌هاي شارژ اپراتور، ارائه خدمات کارت از قبيل صدور، تمديد، مسدود کردن، ارائه خدمات افتتاح حساب (کليه درگاه‌هاي غيرحضوري)، ارائه خدمات چک (صدور دسته‌چک، رؤيت وضعيت چک و ...)، ارائه خدمات موقعيت‌يابي و ارائه شعبه نزديک‌تر به مشتري، ارائه خدمات دريافت نوبت، خدمات داخل شعبه از طريق موبايل، ارائه خدمات انتقال بين کارت‌هاي داخلي و ارائه خدمات انتقال در ساتنا و پايا از جمله مواردي هستند که در نسخه‌هاي بعدي همراه بانک سپه ديده‌شده‌اند.
وي گفت: بانک سپه به‌جز نسخه جديد همراه بانک برنامه و اپليکيشن خاصي مخصوص استفاده مشتريان بر بستر تلفن همراه دارد که از اين جمله معرفي نرم‌افزار بر روي سيستم‌عامل windows phone 0 iphone و معرفي نرم‌افزار mobile view که بر روي بستر اينترنت و مخصوص گوشي‌هاي هوشمند است که نرم‌افزار اخير، خدمات بسيار متنوع ازجمله خدمات شتابي را بر روي بستر موبايل فراهم مي‌آورد. اين نرم‌افزار به دليل استفاده از مرورگرها قابليت بهره‌برداري براي هر نوع گوشي را خواهد داشت.
وي در خصوص نحوه شناسايي و حل مشکلات نسخه‌هاي مختلف همراه بانک گفت: در حال حاضر شناسايي و حل مشکلات نسخه‌هاي مختلف همراه بانک از طريق ارتباط غيرمستقيم مشتريان با شعب، سامانه 1557 و يا از طريق پرسنل اداره کل تشکيلات و روش‌ها که وظيفه تست اين سامانه را دارند صورت مي‌گيرد. همچنين پرسنلي که در اداره کل خدمات فناوري اطلاعات و توسعه بانکداري نوين به امر توليد و توسعه سيستم مشغول به خدمت هستند وظيفه تحقيق در امر موبايل بانکينگ را نيز به عهده دارند تا بدينوسيله ارتقاي نسخه‌هاي بعدي نيز صورت گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن