تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در گفت‌وگو با فارس اعلام شد تدارک بیش از 20 عنوان برنامه ویژه دهه فجر در رادیو تهران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفت‌وگو با فارس اعلام شد
تدارک بیش از 20 عنوان برنامه ویژه دهه فجر در رادیو تهران
مدیر شبکه رادیویی تهران گفت: همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر شبکه رادیویی تهران، با تهیه بیش از 20 عنوان برنامه از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراه شنوندگان است.

خبرگزاری فارس: تدارک بیش از 20 عنوان برنامه ویژه دهه فجر در رادیو تهران



«سعید معدن کن» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: به مناسبت گرامی‌داشت سی ‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شبکه رادیویی تهران، مبتنی بر انعکاس دستاوردها و آشنایی با نهضت انقلاب اسلامی، با تهیه بیش از 20 عنوان برنامه این ایام را گرامی می دارد. این ویژه برنامه ها در قالب‌ نمایش، طنز، گزارش، گفت وگو، مستند، مصاحبه و سخنرانی روایت هایی از چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی و عزم و وحدت ملی را تشریح می کند.
 وی افزود: جنگ «این صدای مردم تهران است» کاری از گروه علم و زندگی رادیو تهران است که هر روز از ساعت 9 تا 11 و 25 دقیقه دستاوردهای انقلاب اسلامی و جشنهای انقلاب را معرفی و دستاوردهای علمی و سیاسی را مرور می کند. برنامه «آوای انقلاب» نیز هر روز از ساعت 12 و 30 دقیقه با  دعوت از خواننده ها و آهنگسازان انقلابی و پخش سروده ها و ترانه های انقلابی، همراه شنوندگان است. برنامه «تهران 57 » جنگ شاد و مفرحی است که با دعوت از خانواده های انقلابی استان تهران، سیر توسعه تهران از سال 57 تاکنون را ترسیم و فضای انقلاب را به نسل چهارم منتقل می کند.
 به گفته معدن کن، هر روز از ساعت 13 و 30 دقیقه با عناوین مختلف، دستاوردها و موفقیت های ورزشی ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی معرفی می شود و حکومت از دیدگاه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و همچنین نقش و جایگاه مردم در حاکمیت دینی بررسی خواهد شد.
 مدیر شبکه رادیویی تهران با تاکید بر اینکه مراسم راه پیمایی یوم الله 22 بهمن به صورت زنده و مستقیم پخش می شود، خاطر نشان کرد: در این روز برنامه «صبح تهران» از ساعت 7 با اعلام مسیرهای راهپیمایی و پوشش خبری پخش می شود، مراسم راه پیمایی باشکوه 22 بهمن نیز با عنوان «گلبانگ همدلی» به صورت زنده از ساعت 9 با پخش گزارش هایی از سطح شهر و گفت وگو با مردم روی آنتن می رود.
وی گفت: برنامه هایی همچون تهران در شب، سکانس 25، عصرآشنا، ساعت صفر، در ساحت حضور، عصر ورزش، عصر دین و... از دیگر برنامه هایی است که از شبکه رادیویی تهران موج اف. ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می شود. انتهای پیام/
 

93/11/11 - 13:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن