تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815027942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی با گسترش امتحان بزرگی بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مجید جلالی: بازی با گسترش امتحان بزرگی بود خبرگزاری پانا: سرمربی سایپا گفت: این بازی برای ما امتحانی بزرگ بود . ناراحت بودم که چرا خوب بازی می کنیم و نمی بریم. اما دیدم امروز بچه ها بعد از عقب افتادن بردند.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۹ بهمن ساعت 18:02

خبرگزاری پانا+مجید جلالی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، مجید جلالی پس از پیروزی مقابل گسترش فولاد در کنفرانس خبری حرف هایش را با تبریک به میزبان آغاز کرد. او گفت: اگر چمن خوب بود بدانید ان باشگاه خوب است و هم مدیریتی خوبی دارد. باید از گسترشی ها به خاطر این زمین خوب تشکر کنم.  اقا معلم فوتبال ایران بازی را از نظر فنی اینگونه تشریح کرد: ما با حریف خوبی بازی کردیم و از اشتباهاتش استفاده کردیم. در دور رفت بعد از جمع بندی به این نتیجه رسیدیم که کیفیت مان خوب است اما باید بالاتر از ششم باشیم. ما روی ضربات ایستگاهی مشکل داشتیم که برای ما آزار دهنده بود و توانستیم در تعطیلات روی این مساله کار کنیم. ما در نیمه دوم بهتر بودیم و ما راههای نفوذ گسترش را بستیم و توانستیم روی بازی بیشتر مسلط باشیم.گسترش تقویت شده و تیم خیلی خوب دارد. 
وی در ادامه درباره این بازی و اعتراضاتش گفت: این بازی برای ما امتحانی بزرگ بود . ناراحت بودم که چرا خوب بازی می کنیم و نمی بریم. اما دیدم امروز بچه ها بعد از عقب افتادن بردند. اعتراض من در نیمه اول به خاطر داوری نبود. من روی گل اعتراضی نداشتم و اینکه کمک داور اول پرچم داد تمرکز ما را بهم ریخت البته به بازیکنان هم گفتم حق اعتراض ندارید. از بازیکنان تیمم هم تشکر می کنم و لیاقت دارند به مراحل بالاتر برسند.
جلالی علت تعویض ابراهیم صادقی کاپیتان تیمش را اینگونه توضیح داد: ابراهیم صادقی جایگاه بزرگی دارد و بیشتر از یک بازیکن است. قواعد بازی فرق دارد و ما به انرژی بیشتر و جوان تر نیاز داشتیم صادقی با 35 سال و کاپیتانی نشان داد حرفه ای است و بعد از گل ها هم خوشحالی کرد و تعویضش فنی بود.او برای تیم ما الگوست.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن