تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821200360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خط مشي جامعه نيکوکاري ابرار اهميت به تحصيل و آموزش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۲:۵ب.ظ)
مديرعامل جامعه نيکوکاري ابرار: خط مشي جامعه نيکوکاري ابرار اهميت به تحصيل و آموزش است آيين اعطاي بورس تحصيلي به دانش‌آموزان و دانشجويان مستعد لرستاني با حضور فعالان اقتصادي و مسئولان استان به همت جامعه نيکوکاري ابرار وابسته به اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي ايران در سالن آمفي‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، مديرعامل جامعه نيکوکاري ابرار از اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي خرم‌آباد؛ به عنوان يکي از پيشروترين اتاق‌هاي ايران در اجراي طرح حمايت تحصيلي ياد کرد و افزود: طرح حمايت تحصيلي از دانش‌آموزان و دانشجويان مستعد مناطق محروم در 15 استان اجرا مي‌شود که اتاق خرم‌آباد نسبت به ديگر استان‌ها پيشقدم بوده است.
علي‌اصغر خامنوي به معرفي جامعه نيکوکاري ابرار پرداخت و گفت: اين جامعه نيکوکاري، سازماني غير دولتي، غيرانتفاعي، غيرسياسي و مردم‌نهاد و وابسته به اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي ايران است که در سطح ملي، منطقه‌اي و بين‌المللي فعاليت مي‌کند.
وي از تکريم و ارتقاء فرهنگ نيکوکاري در جامعه، پاسداري از حريم منزلت اجتماعي فعالان بخش خصوصي، کمک به رشد فعاليت‌هاي خيرخواهانه و مساعدت مؤسسات خيريه در انجام امور خير به عنوان بخشي از مأموريت‌هاي جامعه نيکوکاري ابرار برشمرد.
مديرعامل جامعه نيکوکاري ابرار اضافه کرد: اين جامعه وظيفه‌ي خود مي‌داند با تشويق، قدرشناسي، افزودن دانش و تجربه، تبليغ، تسهيل فعاليت‌ها، گسترش ارتباطات نيکوکاران، آنان را در هم‌افزايي و ارتقاء اثربخشي و کارايي ياري کند.
خامنوي ادامه داد: هم‌چنين جامعه نيکوکاري ابرار بر مبناي مأموريت خود مصمم و متعهد است با ترغيب و همراه کردن فعالان عرصه‌ي نيکوکاري، به گونه‌اي عمل کند که علاوه بر هدف‌گذاري و برنامه‌ريزي، در دست‌يابي به اهداف کلان خود از جمله اصلاح فرهنگ و نگرش نيکوکاري در جامعه، گسترش فرهنگ خدمت به همنوعان و ارتقاء فرهنگ طبقات محروم و نيازمند و بالا بردن اثربخشي نيکوکاري، نقش مؤثري در جامعه ايفا کند.
مديرعامل جامعه نيکوکاري ابرار در بخش ديگري از سخنان خود گفت: خط مشي جامعه نيکوکاري ابرار در طرح حمايت تحصيلي دانش‌آموزان مستعد مناطق محروم و روستايي، اهميت به تحصيل و آموزش است.
خامنوي تصريح کرد: جامعه نيکوکاري ابرار در اين طرح تلاش مي‌کند تا با حفظ شأن انساني دانش‌آموزان، از نيازمندپروري پرهيز و آنها را در ساختن آينده‌اي روشن ياري نمايد.
وي به روش حمايت از افراد در جامعه نيکوکاري ابرار اشاره کرد و بيان داشت: به اين منظور دانش‌آموزان مستعد تحصيل از طريق نمايندگان آن جامعه در اتاق‌هاي بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي سراسر کشور با همکاري سازمان‌هايي مانند بهزيستي، آموزش و پرورش، کميته امداد و ديگر مؤسسات حمايتي در واحد حمايت تحصيلي جامعه نيکوکاري ابرار توسط مددکاران شناسايي و پس از تکميل پرونده، در سيستم سامانه سراسري جامعه نيکوکاري ابرار ثبت و مورد حمايت فعالان اقتصادي قرار مي‌گيرند.
مديرعامل جامعه نيکوکاري ابرار تأکيد کرد: تا زماني که دانش‌آموزان و دانشجويان مستعد مناطق محروم پيشرفت تحصيلي داشته باشند تحت حمايت اين جامعه قرار دارند.
خامنوي در ادامه سخنان خود گفت: جامعه نيکوکاري ابرار در تلاش است تا با شناسايي و فراهم نمودن بستر مناسب، فرصت ياري رساندن به نيازمندان جامعه را با کارايي و تأثيرگذاري در دسترس تمامي فعالان اقتصادي بخش خصوصي قرار دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن