تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819688588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای شیوه نامه جدید انجمن‌های علمی و آموزشی معلمان / ایجاد مشارکت برای معلمان تمامی مقاطع تحصیلی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نظری در گفت‌و گو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:
اجرای شیوه نامه جدید انجمن‌های علمی و آموزشی معلمان / ایجاد مشارکت برای معلمان تمامی مقاطع تحصیلی
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع و فناوری وزارت آموزش و پرورش گفت: ایجاد فرصت مشارکت برای معلمان تمامی مقاطع تحصیلی از ویژگی‌های بارز شیوه نامه‌ جدید انجمن علمی و آموزشی است.


 خسرو نظری رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ابلاغ شیوه نامه‌ی جدید علمی و آموزشی از گذشته رایج بوده اما نیاز به بازنگری مجدد داشت که در نهایت پس از ساعت‌ها زمان مورد بازنگری قرار گرفت.
 
وی با اشاره به اینکه ایجاد انجمن‌های علمی و آموزشی جدید میزان مشارکت معلمان در فعالیت‌های آموزش و پرورش را افزایش می‌دهد ،گفت: معلمان می‌توانند از فرصت‌های آموزشی ، پرورشی و آموزش‌های ضمن خدمت موجود در این شیوه نامه در جهت کمک به آموزش و پرورش استفاده کنند.
 
نظری با بیان اینکه فرصتی برای معلمان فراهم شده تا بتوانند انجمن‌های جدیدی که در حال حاضر تاسیس نشده را ایجاد کنند افزود : این شیوه نامه مدت یک هفته است که اجرا شده است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: معلمان تمام مقاطع تحصیلی در گروه‌های خود می‌توانند فرم خاصی را تکمیل و در اختیار سازمان‌های آموزش و پرورش استان‌ها قرار دهند و تشکیل انجمن‌های علمی و آموزشی جدید دهند.
 
نظری در پایان گفت: ویژگی بارز این شیوه نامه ایجاد فرصت مشارکت بیشتر معلمان در عرصه‌ای آموزشی و پرورشی است.
 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن