تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820299446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم خیر البرز ٦٠ میلیارد ریال زكات پرداخت كردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل کمیته امداداستان البرز: مردم خیر البرز ٦٠ میلیارد ریال زكات پرداخت كردند به خبرگزاری پانا:مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت:طی نه ماهه اول سالجاری مردم خیر و نیكوكار استان البرز ٦٠ میلیارد ریال زكات مستحبی و واجب به نفع نیازمندان این استان پرداخت كردند .
۱۳۹۳ دوشنبه ۶ بهمن ساعت 19:04

خبرگزاری پانا+مدیرکل کمیته امداداستان البرز

به گزارش خبرگزاری پانا، علی سالاركیادرادامه اظهارداشت:جمع آوری زكات مستحبی وواجب كشاورزان ودامداران باهدف محرومیت ‌زدایی و کمک به خانواده‌های نیازمند صورت می‌گیرد .

وی گفت: در این راستا بخشی از مبالغ زکات جمع‌آوری شده برای پرداخت به محرومان منطقه و رفع نیازهای آنان هزینه و بخش دیگری از آنها نیز برای اجراء ، احداث و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی هزینه می‌شود .

وی ضمن تقدیر از فعالیت مبلغین زكات گفت: فعالیت مبلغین زكات و روحانیون در مناطق مختلف استان البرز نقش زیادی در افزایش پرداخت زكات داشته است .
مدیرکل کمیته امداد استان البرز، با اشاره به اقدامات ستاد جمع آوری زكات گفت: برگزاری جلسات متعدد با کشاورزان به صورت چهره به چهره ، تبلیغات و فرهنگ سازی ، اعزام مبلغان به مساجد و ... از جمله فعالیت‌هایی است که در این زمینه انجام شده است .

سالاركیا با بیان اینكه زکات در قرآن همواره با نماز آمده و یکی از فروع دین اسلام است ، افزود : اگر به احکام اقتصادی اسلام در خصوص زکات توجه کنیم و به آن عمل نماییم آثار مثبت آن در زندگی شخصی و اجتماعی افراد آشکار می شود .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن