تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818973633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲۲ هزار میلیارد ریال از اعتبارات در کشور پرداخت شده است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ۲۲ هزار میلیارد ریال از اعتبارات در کشور پرداخت شده است
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در ۹ ماه امسال در حدود ۲۲ هزار میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی در کشور تخصیص یافته و پرداخت شده است.


حجت‌الاسلام مجید انصاری ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان دشتی اظهار داشت: هر گامی که برای ساختن بوشهر و هر نقطه از کشور برداشته شود یک عبادت بزرگ است و به خصوص که این عبادت خدمت به قشر مستضعف باشد که خود عبادتی بزرگ و زیباست. وی افزود: به همین سبب دولت دست کمک را به سمت تمامی مردم ایران دراز کرده است و تمام امید خود را در درجه اول به مردم و در درجه دوم به مدیران سخت کوش خود در اقصی نقاط کشور دارد. انصاری با بیان اینکه یکی از اولویت‌های دولت که بسیار هم بر آن تاکید و اصرار دارد توسعه و عمران سواحل جنوبی کشور است گفت: به همین مناسبت دولت قصد دارد کمبود آب را با توجه به کم آبی کل کشور و قابلیت این سواحل که به دریاها متصل هستند حل کند. معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: حل شدن مشکل آب مردم از طریق دریا یکی از مهم‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای ایجاد آب شرب و کشاورزی مورد نیاز مردم در این مناطق است و چه بسا با اجرای این پروژه‌ها روند مهاجرت به سمت این استان‌ها افزایش یابد. وی با بیان اینکه در 9 ماه امسال تخصیص اعتبارات افزایش یافته است افزود: در سال1391 بودجه عمرانی کشور در حدود 13 هزار میلیارد ریال بوده است و در سال1392دولت توانست با فشاری که به دستگاه‌های اجرایی وارد کرد و بودجه‌های اجرایی را کاهش داد توانست بودجه عمرانی را به 23هزار میلیارد ریال برساند. وی با اشاره به اینکه امسال بودجه عمرانی در کشور افزایش یافته است گفت: تاکنون  در 9 ماه امسال در حدود 22 هزار میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی در کشور پرداخت شده است. انصاری گفت: با وجود اینکه درآمد دولت از محل صادرات نفتی نزدیک به 30 درصد کاهش پیدا کرده است اما تلاش بر این است که فشارها در بخش‌های جاری کشور تحمل شود و بودجه‌های عمرانی تا پایان سال به میزان بیشتری اختصاص یابد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: از همکار شهید خودم شهید شهریاری نیز که اخلاق و شوخ طبعی وی همیشه در خاطراتم می‌ماند نیز یاد می‌کنم و امیدوارم که روحش به همراه ارواح طیبه شهدا و امام شهدا  با حضرت سید الشهدا قرین و محشور شود و از برکت خون این شهید بزرگ استان بوشهر و شهرستان دشتی روز به روز آبادتر شود.




تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن