تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820494813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«نزدیکتر» یک فیلم بی‌حاشیه است/ نسبت به کارهایم احساس مسئولیت می‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: «ستاره اسکندری» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران :
«نزدیکتر» یک فیلم بی‌حاشیه است/ نسبت به کارهایم احساس مسئولیت می‌کنم
ستاره اسکندری گفت: فیلم سینمایی "نزدیکتر" یک اثر بی‌حاشیه و در مسیر اصلی زندگی حرکت می کتد و من این فیلم را خیلی دوست دارم.
"ستاره اسکندری" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران درخصوص نقش خود در فیلم سینمایی "نزدیکتر" ساخته "مصطفی احمدی" گفت: قصه این فیلم درباره یک خانواده است که پس از مدتها فرزدانشان به جمع آنها ورود پیدا می‌کند و در پی این ورود حوادثی هم رخ می دهد .

اسکندری اضافه کرد: در این فیلم در نقش "آذر" دختر بزرگ خانواده را ایفا می‌کنم.

وی در خصوص حضور خود در این فیلم سینمایی اظهار داشت: من اصولا در سینما بازیگر فعالی نبودم اما از حضور در فیلم‌هایی که حرفی برای گفتن دارند، استقبال می کنم و علاقمند به تجربه ‌ی این جنس حضور واقع‌گرایانه هستم.


«نزدیکتر» یک فیلم بی‌حاشیه است/ نسبت به کارهایم احساس مسئولیت می‌کنم



"اسکندری" درباره قصه این فیلم سینمایی اظهار داشت: "نزدیکتر" قصه یک خانواده و بررسی روابط آنهاست. خانواده‌ای که به‌ عنوان نشانی از اجتماع در قبال معضلات و مشکلات پیش آمده، واکنش‌هایی را از خود نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: "نزدیکتر" یک فیلم بی‌حاشیه است و در مسیر اصلی زندگی حرکت می‌کند و من این فیلم را خیلی دوست دارم چرا که علاوه بر گروه خوب و حرفه‌ای، خود اثر هم پر از دغدغه‌های انسانی است. سال‌هاست همه چیز در سینما تبدیل به حاشیه شده و کمتر به اصل موضوع پرداخته می‌شود اما در این فیلم بر عکس بدون هیچ حرف  و حدیث و حاشیه‌ای روایت خود زندگی جریان دارد.

"اسکندری" در ادامه گفت: من معتقدم اگر خداوند کمک کند از این فیلم در جشنواره فیلم فجر استقبال خواهد شد چرا که گروه کاملا حرفه‌ای بود و تمام دغدغه‌هایشان همسوی هم قرار داشت بنابراین نتیجه این کارگروهی سبب دیده شدن فیلم خواهد شد که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

"اسکندری" در خصوص وضعیت سینمای ایران اظهار داشت: من با امیدواری به چیزهایی که در حال رخ دادن است نگاه می‌کنم. سال‌هاست در سینما به جز استثنائاتی که پیش آمده کار درخشان و ارزنده‌ای وجود نداشته و متاسفانه و به طور کلی ما دچار یک افت در سینما هستیم. وقتی سینمای کنونی را با سینمای دهه 60 و 70 مقایسه می‌کنم بسیار دردناک است که در سال 93 با حسرت از 20 سال گذشته یاد می‌کنیم.

وی تصریح کرد: سینمای ما باید خیلی جلوتر از الان خودش قرار می‌گرفت اما بدلیل بروز یکسری اتفاقات به طور طبیعی به سینما اجازه داده نشد تا به راهی که باید برود و گویا هدف اصلی آن که ارتقا‌ء فرهنگ مردم بوده فراموش شده است.

"اسکندری" در پایان خاطر نشان کرد: من جزء بازیگرانی هستم که برایم تنها دغدغه‌ی بیرونی بازیگری هم نیست، من نسبت به کارهایم احساس مسئولیت می کنم و باید با بازیگری تاثیری روی جامعه‌ام بگذارم که این تاثیر گذاری را در سینما کمتر یافتم اما در تلویزیون سریال‌های موفق‌تر بیشتری ساخته شده که البته هر کدام دچار افت و خیز شدند اما امید دارم به سینمای بهتر در دولت جدید دست یابیم.

گفتنی است: فیلم سینمایی "نزدیکتر" ساخته "مصطفی احمدی" در سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.


انتهای پیام/ اس
 



اخبار مرتبط

ظرفیت بلیت‌ها در 3 نوبت به صورت مرحله‌ای اضافه می‌شود
دیدن «شیفت شب» خالی از لطف نیست/ بخش بین الملل به اعتبار جشنواره فیلم فجر کمک می‌کند
بی احترامی بازیگران به هم در مطبوعات جهان دیده نمی‌شود
بازی در «تگرگ و آفتاب» تجربه خوبی بود / آرزو دارم عدالت در جشنواره فجر رعایت شود
هر کمکی از دستم برآید برای فیلم اولی‌ها انجام می‌دهم
«عصر یخبندان» در همه بخش‌ها مدعی گرفتن جایزه است
ایرج کریمی «نیمرخ ها» را به نیمه رساند + تصاویر
«حسین معززی‌نیا» اولین تماشاگر «مرگ ماهی»
انتقاد «کمال تبریزی» به جشنواره فیلم فجر
حسن برزیده: «مزار شریف» برگی از تاریخ است
محسن کیایی: جان من این فیلم را ببینید/ بهرام رادان: «عصر یخبندان» به شعور مخاطب احترام می‌گذارد
به شعور مخاطب احترام می‌گذارم
هادی محمدیان: ما در «شاهزاده روم» به دنبال پیام نبودیم /حسن ایوبی: در سینمای رئال ایران تدوین را با چسباندن اشتباه می‌گیرند
مسعود جعفری جوزانی: شهرام ناظری در ژرفای قلب من جای دارد
رونمایی از حروف نشانه «مزار شریف» + تصاویر
فیلمی گرم و خوش سبک ساخته‌ام




کد خبر: ۵۱۰۹۹۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن